Skrzypiace lózko.

1. Data: 2004-01-22 06:25:54

Temat: Skrzypiace lózko.
Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam drewniane lózko,nie tak strasznie stare,ale zrobione na takie,które
przeokropnie skrzypi.Skrzypi przy kazdym najmniejszym ruchu,a juz o robieniu
na nim wiadomo czego to nie chce nawet mówic.Czy jest jakis sposób zeby temu
zaradzic?Czy mozna takie trzeszczace drewno czyms potraktowac?
Pozdrowienia , Nika.

1. Data: 2004-01-22 12:22:14

Temat: Re: Skrzypiace lózko.
Od: "Milimetr" <m...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilith wrote:
> [...]
> ruchu,a juz o robieniu na nim wiadomo czego to nie chce nawet
> mówic.Czy jest jakis sposób zeby temu zaradzic?Czy mozna takie

jesli to łóżko skrzypi w miejscach gdzie jakaś deska {lub inny
el.konstrukcyjny}
ociera o drugą to polecam wazelinę techniczną (z hipermarketu czy sklepu
samochodego)
- są takie małe opakowania (ok 3 zł ) do smarowania zawiasów, zamków
{czy uszczelek na mrozie}
bezwonne,
w szczeliny wprowadź iglą albo końcówką noża i pomaga
cokolwiek wówczas jak ociera to sie ślizga i nie słychać

--
<M>

1. Data: 2004-01-22 14:51:44

Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Super,dziękuje bardzo.Właśnie dokładnie o takie skrzypienie
chodzi.Pozdrawiam serdecznie,Nika.

Stolarz
mam zamiar kupić gazową kuchni
Wielki LOL - pralnia