Skrzywienie kręgosłupa :/

1. Data: 2004-10-06 18:20:34

Temat: Skrzywienie kręgosłupa :/
Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam skrzywienie kręgosłupa, na zdjęciu jest troszeczkę skrzywiony w
lewo :/

WYNIK BADANIE RTG:
"Esowate skrzywienie kręgosłupa piersiowo-lędźwiowego. W odcinku piersiowym
w stronę lewą, w odcinku lędźwiowym w stronę prawą"

Otóż...
Jaka rehalibitacja mnie czeka ?
Jak to będzie wyglądało ?
Mam nawyk garbienia się; jeżeli siedzę wyprostowany to się męczę.
Czy czeka mnie operacja ? Jeżeli tak to jak ona wygląda. Jeden zły ruch i
paraliż... :/

2. Data: 2004-10-08 18:48:56

Temat: Re: Skrzywienie kręgosłupa :/
Od: "jac" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w stronę lewą, w odcinku lędźwiowym w stronę prawą"
>

>Zapamiętaj-- operację należy zastosować gdy nastąpi zatrzymanie wydalania
moczu itd. lub wystąpi paraliż. Podstawą leczenia wad w kręgosłupie jest nadal
fizykoterapia w postaci ćwiczeń rehabilitacyjnych i zabiegów np: krioterapia,
laseroterapia (naświetlanie),oddziaływanie polem magnetycznym,masaż...
Najlepiej udaj się po skierowanie na zabiegi w sanatorium (ok. 3 tygodni)

3. Data: 2004-10-11 12:10:14

Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jac" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> laseroterapia (naświetlanie),oddziaływanie polem magnetycznym,masaż...
> Najlepiej udaj się po skierowanie na zabiegi w sanatorium (ok. 3 tygodni)

sanatorium ?
Och. Niestety jestem w szkole i się uczę.
Gdybym opuścił szkołę na 3 tygodnie ; pewnie bym nie mógł nadrobić do końca
roku, a jestem słabym uczniem.
Cóż... nauka ważniejsza od zdrowia... niestety...
Chociaż ja jestem temu przeciwny... :/
Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.

Postępująca krótkowzroczność.
staw biodrowy
Czoło - na środku 5 cm a na zakolach 6,5 lub 7
pogryzienie
czy to zapalenie spojówek?