Słabi

1. Data: 2001-11-25 23:48:48

Temat: Re: Słabi
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik schari <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9trt5f$klb$...@s...icm.edu.pl...

> Użytkownik Willie The Pimp <w...@w...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9trmdp$a5h$...@n...tpi.pl...

> smieje sie gorzkim smiechem z tego co napisales

To dobrze, że przynajmniej się śmiejesz, nawet, jesli gorzko :)
Jakiś postęp.
WP

1. Data: 2001-11-25 23:54:10

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rickfreak próbował ironizować, co bardzo lubię:

> To rada godna mojego lekarza.
> - co robić jakiś taki spięty i nerwowy jestem
> - niech pan się uspokoi i tak nie denerwuje

No i na początek jest dobrą radą, co chcesz...
Teraz kwestia ustalenia, co zrobić, żeby poskutkowało.
A to zależy od konkretnego problemu.
A te są tam gdzie są.
I jak mogę, to odpowiadam.
Czasem wkurzając innych :)

> Chociaż zgadzam się z Tobą w 100%, jednak wolałbym jakieś konkrety.

Są w innych listach.

> Może podasz tym osobą jakąś radę na podwyższenie poczucia własnej
wartości -
> (tylko nie doraźne np. kokaina ;)))

Rzeczywiście, kokaina nie jest najlepszym pomysłem :)
A inne - są w innych listach.
I przypuszczalnie będą następne.
WP

1. Data: 2001-11-25 23:58:16

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

rickfreak <r...@p...onet.pl> w artykule
news:3c017a62@news.vogel.pl pisze...

> To rada godna mojego lekarza.
> - co robić jakiś taki spięty i nerwowy jestem
> - niech pan się uspokoi i tak nie denerwuje

To ja jeszcze:

Psychiatra do pacjenta: Pół roku pana leczę z poczucia winy, a pan co?!

:>

Pozdr
Daga

1. Data: 2001-11-26 00:04:22

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <d...@a...net.pl> wrote in message
> rickfreak <r...@p...onet.pl> w artykule
> news:3c017a62@news.vogel.pl pisze...

> To ja jeszcze:
>
> Psychiatra do pacjenta: Pół roku pana leczę z poczucia winy, a pan co?!

Szliczne.:-)))

Saulo

1. Data: 2001-11-26 00:21:46

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rickfreak <r...@p...onet.pl> w artykule
> news:3c017a62@news.vogel.pl pisze...

> To ja jeszcze:
>
> Psychiatra do pacjenta: Pół roku pana leczę z poczucia winy, a pan co?!
Pacjent do psychiatry: Kiedy Pani Doktor tak mi się podoba, że jak tylko
spojrzę od razu czuję się winny...

> Pozdr
> Daga
Pozdr
Grażyna

1. Data: 2001-11-26 11:01:55

Od: "rickfreak" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja jeszcze:
>
> Psychiatra do pacjenta: Pół roku pana leczę z poczucia winy, a pan co?!

to ja jeszcze jedno autentyczne
- pani doktor, od kilku miesięcy nie mogę wstać rano - nawet jak pójdę spać
o 20 budzę się koło południa.
- ale pan ma mocny sen !!!- niejeden by panu pozazdrościł
- Ale.....
- dobrze, dobrze pan przyjdzie kiedy indziej bo mam trochę papierkowej
roboty....

rickfreak

1. Data: 2001-11-26 15:50:25

Od: "DeStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Willie The Pimp" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ... i do przodu.
>
> Wieczne narzekanie i szukanie litości u innych to nie tędy droga.

Zagladanie w lustro to tez szukanie litosci u innych.

JGrabowski

1. Data: 2001-11-27 19:45:49

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twe słowa poruszyły mnie w tym stopniu że aż w to uwierzyłem i postanowiłem
że sklolonizuję Jowisza

Kosmonauta Viaderko

Gdzie znajde.... :)
stereotypy
"Mulionerzy"
Nietypowe pytanie
Chlopak uparl mi sie na obcisle spodnie!!! ratunku