Śledzie raz jeszcze

1. Data: 2005-11-30 13:23:15

Temat: Śledzie raz jeszcze
Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ostatnio pojawił sie tu wątek śledzi i ja równiez chciałabym podzielić sie z
Wami sprawdzonym, dobrym przepisem

Śledzie z wisniami
-4 filety sledziowe (wymoczone, gotowe do przyrządzenia)
-30 dag mrozonych wiśni
-pół szklanki cukru
-3 łyzki oleju
-1 łyzeczka sosu worcester
-sok z cytryny

Wiśnie lekko rozmrozić, wyjąc pestki , rozmrozic do końca,osączyć, włożyć do
rondelka, zasypac cukrem, podgrzewac tak długo aż cukier sie skarmelizuje.
Przestudzić, połączyc z olejem, sosem worcester i sokiem z cytryny, wylac
sos wraz z wisniami na półmisek.Kazdy filet zwinąc w rulonik ułożyć na
sosie.

2. Data: 2005-11-30 15:06:28

Temat: Re: Śledzie raz jeszcze
Od: "Julita Cygan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio pojawił sie tu wątek śledzi i ja równiez chciałabym podzielić sie
> Wami sprawdzonym, dobrym przepisem

no to może i ja coś dorzucę od siebie ( przepis zasłyszany )
śledzie (najszybciej będzie z płatami - wymoczyć), zalać sosem koperkowym
(można wymieszać)
sos koperkowy: majonez + jogurt (proporcje wg gustu), czosnek zmiażdzony,
dużo posiekanego zielonego koperku, sól, pieprz.
Bardzo smaczne, przepis mam od miesiąca, kilka razy już ją robiłam

pozdrawiam Julita

podaję przepis na pierniki
/NOT/ korek do wina
Wok i nie tylko