podaję przepis na pierniki

1. Data: 2005-11-30 13:36:03

Temat: podaję przepis na pierniki
Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poniżej podaję przepis na pierniki. Moim zdaniem są one najsamczniejsze
spośród tych które już jadłam. Przed przystąpieniem do wypieku wcale nie
trzeba odkładać ciasta na kilka dni (ale oczywiście mozna) tylko od razu
można zabrać się za ich wykrawanie.

1 kostka margaryny

1 szklanka cukru

3 jajka

2 łyżeczki sody

1 kg mąki pszennej

Mąkę z margaryną posiekać dodać sodę, utrzeć jajka z cukrem i dodać do
posiekanej mąki z margaryną.

Przygotować karmel

? szkl cukru

? szk wrzącej wody

2 paczki przypraw do piernika

300g miodu.

Cukier usmażyć na patelni, potem ostrożnie! dodawać wrzącą wodę. Na koniec
przyprawy i miód.

Tak przygotowany karmel dodać do posiekanej wcześniej mąki, siekać dalej,
potem ugnieść ciasto, schłodzić i rozwałkować. Wykrawać pierniczki. Wstawić
do piekarnika na 10-15min. Po ostygnięciu polukrować lub polać czekoladą.

2. Data: 2005-11-30 13:38:58

Temat: Re: podaję przepis na pierniki
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syla napisał(a):

> ? szkl cukru
>
> ? szk wrzącej wody

Tajemniczy przepis...

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"

http://www.aniared.blog.onet.pl

3. Data: 2005-11-30 14:18:27

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Tajemniczy przepis...

Pewnikiem wszędzie tam jest 1/2. :P

Pozdrawiam,
Akulka

4. Data: 2005-11-30 14:25:29

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):

> Pewnikiem wszędzie tam jest 1/2. :P

Albo jakiś inny ułamek, przez Worda na symbol...
Chociaż podobnie jak Ty, stawiam na 1/2 :).

5. Data: 2005-11-30 15:21:59

Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo jakiś inny ułamek, przez Worda na symbol...
> Chociaż podobnie jak Ty, stawiam na 1/2 :).

Też obstawiam 1/2 , może jakieś zakłady zrobimy;-))

6. Data: 2005-12-01 07:15:29

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Wstawić
> do piekarnika na 10-15min. Po ostygnięciu polukrować lub polać czekoladą.

właśnie dopiero teraz spojrzałam co mi się tam wkleiło, oczywiście że w tych
miejscach "?" ma być 1/2. Skopiowałam ten przepis z Worda, a tam były
wpisane ułamki.
Przepraszam jeszcze raz wszystkich za niescisłość. Tego cukru jest w sumie
dużo, ja zawsze trochę okrajam przepis o ten cukier. Przepis podałam jednak
w oryginale.

/NOT/ korek do wina
Wok i nie tylko
Jak glupi do sera