Sliwy

1. Data: 2004-07-26 19:10:24

Temat: Sliwy
Od: "Robert" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie !!

Posiadam działkę od wielu lat. Nie udaje mi się posadzić właściwego
gatunku śliwy, która będzie plenna,smaczna i odporna na szkodniki i
choroby grzybowe. Proszę o poradę: co posadzić?

R...@p...onet.pl
Szczecin

2. Data: 2004-07-26 20:18:36

Temat: Re: Sliwy
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ce3kus$32g$1@opal.futuro.pl Robert
<r...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Posiadam działkę od wielu lat. Nie udaje mi się posadzić
> właściwego gatunku śliwy, która będzie plenna,smaczna i odporna
> na szkodniki i choroby grzybowe. Proszę o poradę: co posadzić?

Hejka. To ja też proszę i jeszcze, żeby ta śliwa nie miała pestek.
;-)
Pozdrawiam idealnie Ja...cki
P.S. Rodzaj: śliwa (Prunus), gatunek: śliwa domowa (Prunus domestica),
odmiany: Herman i Oneida, Węgierka Dąbrowicka i Czaczańska Lepotica
oraz Earliblue i Renkloda Ulena. Ale odmiany odpornej na mszyce i inne
szkodniki chyba nie ma. :-(

lipiec
Okorowywanie drewna
nasiona sosny Z portugali- jak wysiać?