Slonce zabija mi juki

1. Data: 2003-05-22 07:22:40

Temat: Slonce zabija mi juki
Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze. Mam kilka duzych juk, ale niezbyt ladnych, gdyz rosly
w zacienionych pomieszczeniach. Wystawilem je na poludniowy balkon, na pelne
slonce, przekonany, ze lubia slonce. Niestety, efekt byl taki, jakbym polal je
kwasem. Liscie zbrazowialy i pousychaly.
Gdzie tkwi blad?
Dzieki,
MAciej

2. Data: 2003-05-22 07:55:06

Temat: Odp: Slonce zabija mi juki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Paluszynski <m...@m...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bahts0$cmt$...@p...wcss.wroc.pl...
> [...]
polal je
> kwasem. Liscie zbrazowialy i pousychaly.

Właśnie w tym co zrobiłeś. na początku trzeba je było ustawić w cieniu.
Poparzyły się
ule.:-(
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-05-23 13:18:15

Temat: Re: Odp: Slonce zabija mi juki
Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

: Właśnie w tym co zrobiłeś. na początku trzeba je było ustawić w cieniu.
: Poparzyły się
: ule.:-(

Czesc: czy to znaczy, ze juki lubia slonce, ale musza troche postac w cieniu
po kilku latach w ciemnym mieszkaniu? Czy tez juz wogole nie lubia slonca.
W mieszkaniu rosly dosyc rachitycznie, wysokie, powykrzywiane, blade.

Dzieku,
Maciej

4. Data: 2003-05-23 14:19:35

Temat: Odp: Odp: Slonce zabija mi juki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Paluszynski <m...@m...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bal72n$s9e$...@p...wcss.wroc.pl...
> : Właśnie w tym co zrobiłeś. na początku trzeba je było ustawić w cieniu.
> : Poparzyły się
> :
.:-(

> [...]
> po kilku latach w ciemnym mieszkaniu? Czy tez juz wogole nie lubia slonca.
> W mieszkaniu rosly dosyc rachitycznie, wysokie, powykrzywiane, blade.

Bo to jak z człowiekiem. Ja tez lubię słońce ale jak pierwszy raz się poopalam bez
umiaru to potem jest nieciekawie. Juki najpierw muszą postać w cieniu a po pewnym
czasie dopiero na słoneczko z nimi. Choć nie jestem pewna czy na zewnątrz będą
dobrze rosły, nie wszystkim doniczkowym roslinom to służy. Ale ja juk nie
wystawiałam, bo ich nie mam więc nie wiem może ktoś bardziej doświadczony coś na ten
temat powie.
--
Pozdrawiam, Kaśka

5. Data: 2003-05-24 07:03:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
służy. Ale ja juk nie wystawiałam, bo ich nie mam więc nie wiem może ktoś
bardziej doświadczony coś na ten temat powie.

Na zewnątrz rosną berdzo dobrze, oczywiście po takim zahartowaniu, o którym
pisze Kasia. Szczególnie upalne lata im służą.

Pozdrawiam, Basia.

gdzie kupic tanio lilie wodne w okolicach warszawy ?
Do Czarnowidza
robale w doniczkach
robale w doniczkach
Kto był w Strykowie