Słownik Łaciński

1. Data: 2003-12-15 12:08:29

Temat: Słownik Łaciński
Od: "brahmasmi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuję jakiegoś słownika
Łacińsko - Polskiego lub
Łacińsko - Angielskiego

który zawierał by zwroty farmakologiczne, medyczne, zielarsko-botaniczne.
Może być książka, ale wołałbym coś bardziej multimedialnego.
Wersja on-line też była by ok.

Czy możeci mi coś polecić?

Pozdrawiam
Brahmasmi

2. Data: 2003-12-15 12:54:40

Temat: Re: Słownik Łaciński
Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

http://tinyurl.com/zajj

3. Data: 2003-12-15 14:14:31

Temat: Odp: Słownik Łaciński
Od: "brahmasmi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Mark_ <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brkb1d$rmo$...@i...gazeta.pl...

> Użytkownik "brahmasmi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.

zielarsko-botaniczne.

> http://tinyurl.com/zajj

Dracaena Cambodiana - to jest po łacinie ale co to jest po polsku.
Te słowniki znam ale żaden z nich nie umiał mi tego przetłumaczyć.

pozdr
brahmasmi

4. Data: 2003-12-15 14:51:55

Temat: Re: Odp: Słownik Łaciński
Od: Pawel Poreba <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-12-2003 15:14, Pan/Pani brahmasmi nawrotal:
> [...]
>>
> Dracaena Cambodiana - to jest po łacinie ale co to jest po polsku.
> Te słowniki znam ale żaden z nich nie umiał mi tego przetłumaczyć.

Dracena to po polsku Smokowiec. Nazwe gatunkowa pisze sie z
malej litery, wiec powinno byc Dracaena cambodiana. Bardzo
mozliwe, ze ten konkretny gatunek nie ma polskiej nazwy. W
kazdym razie lacinska jest lepsza, mozna chyba nie
tlumaczyc... tylko pisz ja poprawanie: nazwa rodzajowa z
duzej litery, gatunkowa z malej.

pozdrawiam
Pawel Poreba

5. Data: 2003-12-15 14:52:26

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dracaena Cambodiana - to jest po łacinie ale co to jest po polsku.
> Te słowniki znam ale żaden z nich nie umiał mi tego przetłumaczyć.

Dracena kambodżańska - to akurat proste.

6. Data: 2003-12-16 09:05:33

Od: "brahmasmi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Mark_ <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brkhmj$qcl$...@i...gazeta.pl...

> Użytkownik "brahmasmi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dracena kambodżańska - to akurat proste.

No dobra ta roślina nie ma polskiego odpowiednika. Ale są takie rośliny ja
bławatek, czy inne pierdułki i chodzi o to aby znaleźć jakiś słownik który
by zawierał przyporządkowane odpowiedniki łacinskie polskim i odwrotnie.

Pozdr
Brahmasmi

7. Data: 2003-12-16 09:32:05

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> by zawierał przyporządkowane odpowiedniki łacinskie polskim i odwrotnie.

Jeśli chodzi o rośliny, to raczej szukaj w kluczach do oznaczania roślin, a
nie w słownikach.

pzdr

dziwne dolegliwosci-poradzcie prosze
BSE