dziwne dolegliwosci-poradzcie prosze

1. Data: 2003-12-15 10:38:54

Temat: dziwne dolegliwosci-poradzcie prosze
Od: "Agnieszka" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Moze cos poradzicie:
Znajoma 30lat, jakies 6 dni temu dostala takie objawy:
-Brzuch i plecy co jakis czas zaczely swedzic, nic nie bylo widac, ale skóra
w ciagu dwuch dni zrobila sie po prawej stronie ciala wrazliwsza-przy lekkim
drapaniu po tej jednej stronie czula ból i wrazenie jakby skóra byla
poparzona, wrazliwa ale nic nie bylo widac.To bylo co jakis czas -
(pólpasiec?).
- Potem pojawily sie po prawej stronie na brzuchu w jednym skupisku krostki
rózowe, nie ropne,swedzace,ok10, wygladalo to jak opryszczka i smarowala
czyms takim: Zowiraks, Kuterid (moze przekrecilam nazwe), po tym smarowaniu
po jakims czasie krostki zaczely sie wysuszac, teraz ma takie zagojone
prawie kropki,ale nie blade, ogladalam je -tak z dziesiec w jednym skupisku
ale nieregularnie rozlozone.
-Co jakis czas ma takie uklucia w obrebie tych krostek i np. na plecach i
jakby cos podobnego do "uderzen goraca" -jak sprzata czy cos robi, wiadomo
robi sie jej cieplej ale od razy plecy jakby ja szczypia,jakby pokrzywa sie
poparzyla.
Uff, to tyle wiecej nie pamietam ale moge spytac, nie za bardzo moze isc do
lekarza -troche jest lepiej , lagodniej, tylko te "szczypiace" plecy co
jakis czas i ogólnie ten bok wrazliwszy, swedzacy tylko juz te dolegliwosci
nie sa tak czeste, jak trzeba bedzie to pójdzie do lekarza, ale ludzi sie ze
to opryszczka - choc nigdy w zyciu jej nie miala. Aha kropy ciagle swedza
ale jak drapnie to boli.
Co to moze byc, mam ja wygonic do lekarza, jakiego -dermatologa?
Pozdrawiam,
Aga

2. Data: 2003-12-15 12:37:30

Temat: Re: dziwne dolegliwosci-poradzcie prosze
Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam coś podobnego w trakcie ciąży.
Nie mogę brać leków. Podobno to moja reakcja na stres, lub składnik proszku
do prania?????
Jak na razie pomaga wapno 3razy po 2 tabl. Jeszcze skuteczniejsze są sposoby
babci: mąka ziemniaczana zmieszana z wrzątkiem w garnku i to wszystko
chlupnij do wanny z wodą. Pomocz się z 20 min, ale nie spłukuj z siebie.
Lekko wytrzyj, żeby jak najwięcej zostało na tobie. I tak przez kilka dni
przed snem. Mi po 4 dniach prawie ustąpiło.
Ale lekarz też nie zaszkodzi.

BSE
Zespół Downa...
Wołowinka i nie tylko