Smaki

91. Data: 2017-08-10 20:24:39

Temat: Re: Smaki
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-10 o 19:04, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-08-10 18:24, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Nie to, co taka np. kura. Ta ani oczu, ani dzioba ni ma.

To znaczy, że &kropelka sobie ze mnie zadworowała :-D

--
animka

92. Data: 2017-08-10 20:25:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-10 o 19:04, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-08-10 18:24, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Nie to, co taka np. kura. Ta ani oczu, ani dzioba ni ma.

Dzioba to wiem, że nie ma, ale oczy gdzieś tam ma.

--
animka

93. Data: 2017-08-11 19:03:19

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gloswielkopolski.pl/wiadomosci/poznan/a/r
uszyl-festiwal-dobrego-smaku,12356493/

Wróciłem właśnie.

Kupiłem jedną z nalewek pod wdzięczną nazwą "Jadwiga".
Okazuje się że owa Jadwiga ma smak grzechu i moc błyskawicy...
Niestety sprzedawczyni kiedy spytana czy to bimber pędzony w lesie w
ruchomej przetwórni..)) powiedziała mi jedynie że to cudo jest na
miodzie i tyle... ale było gorzkawe....

Czy ktoś z Państwa mogłby ewentualnie wypowiedzieć się na ten temat tzn
nalewek ?
Jest to jeden z tych wątków który słucham ze szczególną atencją i uwagą.

94. Data: 2017-08-11 20:05:35

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 sierpnia 2017 20:25:59 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
> To znaczy, że &kropelka sobie ze mnie zadworowała :-D
Dziób u głowonogów to takie dwie czarne chitynowe płytki w tym, no,
otworze gębowym. Nic strasznego, tylko że jakby ciężko przegryzalne:)
A jak się boisz oczu, to poza tym, że ciężko je wypatrzeć jak się nie
wie, gdzie się znajdują (bo są praktycznie takiego samego koloru,
jak ośmiornica), to wystarczy odciąć dwa-trzy centymetry pomiędzy
paszczą a głową i jest po sprawie. To naprawdę gorzej brzmi, niż
jest w rzeczywistości - przygotowanie salcesonu jest dużo bardziej
emocjonujące, niż głowonogów.

Karol Piotrowski

95. Data: 2017-08-12 08:43:09

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 20:05 <k...@g...com> pisze:

> [...]
> paszczą a głową i jest po sprawie. To naprawdę gorzej brzmi, niż
> jest w rzeczywistości - przygotowanie salcesonu jest dużo bardziej

Bo wiesz, "nie jem niczego, co na mnie patrzy".
Salceson nie patrzy :)

--
Trefniś

96. Data: 2017-08-13 00:45:39

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-11 o 20:05, k...@g...com pisze:
> [...]
> paszczą a głową i jest po sprawie. To naprawdę gorzej brzmi, niż
> jest w rzeczywistości - przygotowanie salcesonu jest dużo bardziej

Dzięki. To już wiem, że ośmiornicy nie tknę! Natomiast lubię gotowy
biały salceson ozorkowy.

--
animka

97. Data: 2017-08-17 00:01:00

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 12 sierpnia 2017 08:43:15 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> Bo wiesz, "nie jem niczego, co na mnie patrzy".
> Salceson nie patrzy :)

Bo o tym nie wiesz 3-)

98. Data: 2017-08-18 18:43:21

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-05 o 16:45, Stokrotka pisze:

> W kwesti jedzenia każdy to ma, tylko jeden ma to wyćwiczone i
> pszywiązuje do tego wagę, inny na to nie ma czasu, lub jest mu to obojetne.

Pierwszy raz w życiu się z Tobą zgadzam ;)
Można mieć tę umiejętność wrodzoną (dar od Boga), można ją też wyćwiczyć ;)

--
Pozdrówki
Anai

99. Data: 2017-08-18 20:55:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai <a...@g...pl> wrote:

> Pierwszy raz w życiu się z Tobą zgadzam ;)
> Można mieć tę umiejętność wrodzoną (dar od Boga), można ją też wyćwiczyć ;)

Jeść albowiem każdy może -
Jeden lepiej, inny gorzej.

-

100. Data: 2017-08-19 01:33:14

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-18 o 20:55, XL pisze:

> Jeść albowiem każdy może -
> Jeden lepiej, inny gorzej.

Ixi ja wiem, że Ty masz monopol na wiedzę wszelaką i talenty rozliczne...
Przyjmij natomiast do wiadomości, bo być może Ci to umknęło, że nawet
jeśli ktoś nie jada/przyprawia/etc. tak jak Ty, nie jest to równoważne
temu, iż jada źle...
Jada i n a c z e j.

--
[...]

Upał.
Kiszenie
Lody domowe
Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem