Śmieje sie!

1. Data: 2002-12-12 10:40:19

Temat: Re: Śmieje sie!
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> 'ewolucja'
> Sztuczne utrzymywanie przy życiu elementów nieprzystosowanych do życia
> może zdegenerować gatunek.
z całym szcunkiem....kolega jeszcze nie zszedł z drzewa?:)))

ula.p

1. Data: 2002-12-12 10:53:44

Temat: Re: Re: Śmieje sie!
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> to jeszcze powiedz co znaczy "sztucznie"
> i jesli masz pomysl to jak wylapywac

Nie wyłapywać!!! - POZWOLIĆ im umrzeć

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-12-12 10:54:36

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> z całym szcunkiem....kolega jeszcze nie zszedł z drzewa?:)))

"zejście z drzewa było najgłupszym z pomysłów pramałpy" ;-)))

Qwax

1. Data: 2002-12-12 10:59:01

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" napisał w wiadomości news:3DF86793.98B600BC@poczta.fm...

> z całym szcunkiem....kolega jeszcze nie zszedł z drzewa?:)))

Pewnie jeszcze nie wie, że jest do odstrzału. ;)

Bacha.

1. Data: 2002-12-12 11:13:57

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie jeszcze nie wie, że jest do odstrzału. ;)

Byle szybciej!!!
Niestety jestem na tyle dobrze wyposażony 'genetycznie' że zdechnąć
nie mogę (na razie).

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-12-12 12:03:23

Temat: Re: Re: Re: Śmieje sie!
Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <1...@2...17.138.62>,
szanowny kol. Qwax pisze, ze:

> Nie wyłapywać!!! - POZWOLIĆ im umrzeć

pozwolic komu umrzec?
bo widzisz.. to, ze w procesie ewolucji (jak ja to rozumiem) powstaja
formy bardziej zlozone, nie oznacza, ze te wczesniejsze musza zginac.
one tez wcale nie zamierzaja ginac. co wiecej, dzieki temu, ze inni
sie rozwijaja jakby szybciej, one maja sie lepiej (ciagle zyja
jednokomorkowce, wirusy, a takze malpy na drzewach i maja sie
wysmienicie)
na ten przyklad zejscie z drzewa pewnych malp (wymuszone przez
srodowisko, zreszta wlazy tam wczesniej z podobnych wzgledow)
stworzylo korzystniejsze warunki dla tych, ktore pozostaly. mozna
przypuszczac nawet, ze zostale wyparte z drzew przez te, ktore sobie
tam lepiej radzily. byly wiec w ytm momencie slabsze, gorsze.
ofiary sa zawsze, i wsrod tych ktore zostaja i wsrod tych ktore
"decyduja" sie na zmiany. czesc jednak przezywa, spora czesc.
Sek w tym, ze nigdy nie wiadomo wczesniej jaka cecha jest kapitalem
na przyszlosc, a jaka balastem.
Nie tak dawno tepieni byli pranaukowcy, nie byli dosc dobrze
przystosowani do struktury, w korej przyszlo im zyc, ale jakos
przezli jako "nowy gatunek", choc wielu z nich zginelo.
co wiecej, wydaje mi sie, ze im organizm prymitywniejszy, tym ma
wieksze szanse na przezycie w razie gwaltownych zmian srodowiska..
takze dotyczy to ludzi (zeby nie szukac daleko - zob. politycy ;-)
gdyby np zabraklo w tej chwili ropy, szlag trafilby nasza kochana
cywilizacje.. a np. rybki? cieszylyby sie, ze juz nie mam nowych plam
na morzach :)
a widziales dresiarzy? im jest tym lepiej, im gorzej sie ma panstwo
:) to tez swego rodzaju dostosowanie, choc niektorzy uwazaja ze sa
prymityniejsi jacys ;)
Kazda rozwinieta forma zycia jest w jakis sposob uzalezniona od
innych, przewanie stojacych nizej w hierarchi badz rownolegle..
(nie dot. wirusow, pasozytow i dresiazy ;)
Jesli wiec POWOLIC zginac tym 'slabszym' to takze siebie skazac na
ryzyko zaglady.
czy ludzki swiatek moglby istniec dzis bez glupkow, krzorzy godza sie
tyrac za marny grosz? nie latwo pozwolic im umrzec ;)

--
Marsel

1. Data: 2002-12-12 12:20:01

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
Bardzo mądrze ale... nie na temat.
Tu nie chodzi o 'wytępić tylko o 'nie hołubić - niech samo zdechnie
jak żyć nie potrafi'

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-12-12 12:34:26

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Byle szybciej!!!
> Niestety jestem na tyle dobrze wyposażony 'genetycznie' że zdechnąć
> nie mogę (na razie).
Rotfl!!! :)))))))))))))

ula.p

1. Data: 2002-12-12 12:40:48

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <2...@2...17.138.62>,
szanowny kol. Qwax pisze, ze:
<...>
> Tu nie chodzi o 'wytępić tylko o 'nie hołubić - niech samo zdechnie
> jak żyć nie potrafi'

z czego zyliby medycy gdyby ludzie mieli tylko zdychac?
piersza lepsza epidemia wytrzebila ten twoj niezdegenerowany gatunek.
jednostki chore psychicznie - na nich tez mozna zyskac badajac i
testujac np. jakie sa minimalne mozliwosci przystosowawcze
cala medycyna, o ile mi wiadomo, rozwinela sie na patologiach

--
Marsel

1. Data: 2002-12-12 12:57:22

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> <...>
>

> z czego zyliby medycy gdyby ludzie mieli tylko zdychac?
> piersza lepsza epidemia wytrzebila ten twoj niezdegenerowany
gatunek.

Błąd - stwierdzono juz nawet genetyczną odporność na HIV

> jednostki chore psychicznie

Nie mówimy o chorobach tylko o przystosowaniach - i w tym przypadku
'osoby inaczej myślące' mogą być zarówno lepiej jak i gorzej
przystosowane do konkretnych warunków - w związku z czym nie należy
ich wydzielać do oddzielnego rozpatrywania.

Pozdrawiam
Qwax

Trawię terapię...
Re: Narzędziapodświadomoś ci.