Śmierć

1. Data: 2004-03-23 13:32:20

Temat: Śmierć
Od: "kairos" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NI lubie bólu,takiego fizycznego.JAk się zabic najmniej boleśnie????

1. Data: 2004-03-23 13:45:07

Temat: Re: Śmierć
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kairos" <k...@p...onet.pl>

> NI lubie bólu,takiego fizycznego.JAk się zabic najmniej boleśnie????
> [kairos]

Śmierć zawsze jest bolesna...
Nie bolesne jest życie.
To lekkie swędzenie które niektórzy ludzie nazywają bólem - to pryszcz.
\|/ re:

1. Data: 2004-03-23 14:26:45

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kairos" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> NI lubie bólu,takiego fizycznego.JAk się zabic najmniej boleśnie????

Pomyśl raczej o bólu psychicznym swoich bliskich po Twojej śmierci ...

// bezboleśnie ??
no proste że rzucasz się z motyką na pociąg ;))
nic nie poczujesz...
no moze mały ból kiedy twoje nogi będą się odrywały po czym polecą z
prędkością 40Km/h w losowym kierunku, tółw będzie miażdżony przez jakieś 400
ton żelastwa, a głowa ( wyobraź sie co sie z nią może stać )...

... nadal chcesz zginąć ?? :|
albo jak chcesz zobaczyć co sie dzieje zajżyj www.rotten.com //mam nadzieję
że nic nie jadłeś ...

PS. lepiej jest walczyć z problemami niż przed nimi uciekać ....

1. Data: 2004-03-23 15:22:25

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jest możliwość, że pociąg będzie próbował zahamować, lub po prostu
będzie miał zbyt małą prędkość i gdy doliczymy element "pecha" jest dość
duże prawdopodobieństwo, że coś takiego można przeżyć. A wtedy będzie
bolało, że hej.

1. Data: 2004-03-23 16:57:19

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juhas" <u...@p...onet.pl> napisał:

> Jeszcze jest możliwość, że pociąg będzie próbował zahamować (..)
> jest dość duże prawdopodobieństwo, że coś takiego można przeżyć.

No, Stachura raz przezyl.

Joanna

1. Data: 2004-03-23 19:35:37

Od: "PaniDora" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kairos wrote:
> NI lubie bólu,takiego fizycznego.JAk się zabic najmniej boleśnie????
Nie wiem, ale może odłóż to do jutra? Przecież śmierć ci nie ucieknie.
Zdążysz.
Pozdrawiam.
P.Dora

1. Data: 2004-03-27 14:51:13

Od: "lunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
patrz ile pytan przez ta smierc... gdybys nie chcial sie zabic, mialbys o
wiele wiecej czasu wolnego dla siebie, do poprawy swojego zycia, do lapania

pozdrawiam
ŁuNiA:o)

Schizofrenia, czy może jeszcze nie?
Psychoanalityk- warszawa
moze to problem? a moze...
Doswiadczenie zyciowej przemiany - czy to mozliwe?
testy do policji