Smugi po malowaniu Dulux Once

1. Data: 2004-09-29 06:16:07

Temat: Smugi po malowaniu Dulux Once
Od: "Rachwalski Andrzej" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomalowałem ścianę z gładzią szachlową pomalowaną na biało na kolor żółty
farbą dulux once. Niestety po wyschnięciu na powierzchni pozostawały smugi
głównie w miejscach nanoszenia drobnych poprawek w trakcie malowania. Czy
ktos wie jak się tego pozbyć. Może można jakoś zmatowić całą ścianę np
jakimś papierem ściernym ?? a może inne pomysły.
Pozdrawiam i czekam na pomoc.
Rachwalski

1. Data: 2004-09-29 07:58:28

Temat: Re: Smugi po malowaniu Dulux Once
Od: "JV" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rachwalski Andrzej" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
> ktos wie jak się tego pozbyć. Może można jakoś zmatowić całą ścianę np
> jakimś papierem ściernym ?? a może inne pomysły.

Uzyles nieodpowiedniego walka albo zle go dosciskales. Ja wlasnie skonczylem
malowac caly dom W sumie 9 pokoi plus kuchnia i 2 lazienki. Wiekszosc
malowalem Duluxem. Farba jednowarstwowa ma to do siebie, ze oprocz dobrego
walka nalezy go rownomiernie i mocno wyciskac malujac sciane. Smugi, ktore
Ci pozostaly powinny sie bez problemu zamalowac ta sama farba w miejscach
smuzenia. Po wyschnieciu nie powinno byc roznic, chyba, ze cos wylazi ze
sciany.

1. Data: 2004-09-29 14:25:14

Od: "Rachwalski Andrzej" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale to wyglada tak jakby cala sciana miala pol polysk a w niektoych
miejscach tam gdzie na biezaco cos poprawialem byla matowa

Użytkownik "JV" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> smuzenia. Po wyschnieciu nie powinno byc roznic, chyba, ze cos wylazi ze

Solidny wykonawca płyt G-K
Klocki Lego?? Sorry jesli NTG.
pokoj na wynajem dla 2 osob
Jakie halogeny do łazienki?