Soczewki kontaktowe + astygmatyzm

1. Data: 2002-09-25 12:45:36

Temat: Soczewki kontaktowe + astygmatyzm
Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy przy astygmatyźmie można stosować? Jakie najlepsze, dzienne
tygodniowe miesięczne? Jakaś polecana firma?

2. Data: 2002-09-25 19:49:30

Temat: Re: Soczewki kontaktowe + astygmatyzm
Od: "Ryszard" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> napisał w wiadomości
| Czy przy astygmatyźmie można stosować? Jakie najlepsze, dzienne
| tygodniowe miesięczne? Jakaś polecana firma?

Tak. Są to specjalne dla astygmatyków. To są chyba miesięczne i kosztują ok.
600 zł za 6 szt. - jak dobrze pamiętam. Dziennych jak ja sie dowiadywałem to
nie było.

Pozdrawiam
Ryszard

3. Data: 2002-09-25 20:54:08

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> napisał w wiadomości
> Czy przy astygmatyźmie można stosować? Jakie najlepsze, dzienne
> tygodniowe miesięczne? Jakaś polecana firma?

Ostatnio dowiadywalam sie o takich w optyku na ul Gertrudy.
Z tego co mi powiedziano sa oczywiscie i kosztuja ok 60 zl. Miesieczne.

4. Data: 2002-09-25 21:06:28

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak wogole to na http://www.soczewki.pl/
jest promocja soczewek kontaktowych johnsona. Tzn jedna para gratis. Nie
wiem jak jest teraz ale ja 2 lata temu korzystalam z takiej promocji i
wygladalo to tak ze placilam za wizyte u danego okulisty w optyku obietym
promocja normalna cene jak za wizyte. a dostawalam pare soczewek plyn do
soczewek i opakowanie .
Z tym ze musza to byc dla ciebie pierwsze soczewki johnsona... nie wiem jak
oni sa w stanie to sprawdzic ale podpisujesz takie cos.
To chyba tyle. .. warto sprobowac
Kropelka

5. Data: 2002-09-26 07:25:01

Od: "Don" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amsb5e$kk4$...@n...tpi.pl...
> Czy przy astygmatyźmie można stosować?

Wpisz sobie w wyszukiwarke slowo "soczewki".
Na kazdej stronie o soczewkach jest jakis FAQ i na kazdej
jest cos o astygmatyzmie (czy mozna stosowac itp.)

Don

- - -

6. Data: 2002-09-26 17:35:08

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> napisał w wiadomości
> Czy przy astygmatyźmie można stosować? Jakie najlepsze, dzienne
> tygodniowe miesięczne? Jakaś polecana firma?

Witam
mój okulista powiedział mi, że teraz robią już soczewki kontaktowe stosowane
przy astygmatyzmie... Tylko on mi racej poleca zwykłe okulary. Wytłumaczył
mi to nastepująco - przy astygmatyźmie ważne jest aby źrenica była
odpowiednio ustawiona w stosunku do szkła, pod odpowiednim kątem itp.
Soczewka kontaktowa zawsze trochę "pływa" na oku i ten odpowiedni kąt imoze
nie zostać zachowany.
Dlatego się zdecydowałam na normalne okularki:-)

Pozdr.
Monika

7. Data: 2002-09-27 07:14:28

Od: "Ania" <a...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy przy astygmatyźmie można stosować? Jakie najlepsze, dzienne
> tygodniowe miesięczne? Jakaś polecana firma?

Hej,
ja używam soczewek Bausch and Lomb i bardzo sobie chwalę. Nie pamietam w tej
chwili ile płaciłam, ale na pewno nie 600 zł !!

Pozdrowienia,
Ania

wyrostek czy nie wyrostek?
tydzien po zaplodnieniu