Soki Bick Black firmy Wosana z Andrychowa pietnuje

1. Data: 2002-02-08 21:57:06

Temat: Soki Bick Black firmy Wosana z Andrychowa pietnuje
Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

OSTRZEGAM PRZED ZAKUPEM
Oszusci wpadli na pomysl jak wciskac slodzone soki jako nieslodzone.
Szukam zawsze nieslodzonych bo i naturalnie to i smaczniej.
Na opakowaniu soku z owocow tropikalnych wielkimi literami napisano
BEZ DODATKU CUKRU
Zapakowalem 5 litrow.
W domu otwieram karton a tam na gorze mala nalepka i drobnym drukiem:
"OPAKOWANIE ZASTAPCZE - SOK PITNY SLODZONY
wykonanio zgodnie z ZDN-2000/M7 ktora zastepuje normr z opakowania"

Jak widze norma dla Wosany jest naciaganie klientow.

Chlera mnie wziela.
Sprzedajcie te wiadomosc gdzie mozecie zeby im obrzydzic zycie.

Best regards
--------------------------------
Leszek Olech - POLAND
mailto:l...@p...onet.pl

1. Data: 2002-02-08 22:04:24

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W domu otwieram karton a tam na gorze mala nalepka i drobnym drukiem:
> "OPAKOWANIE ZASTAPCZE - SOK PITNY SLODZONY
> wykonanio zgodnie z ZDN-2000/M7 ktora zastepuje normr z opakowania"

Niezłe sk....stwo. Ty się pomęczysz smakiem, ale pomyśl o cukrzykach.
Jestem pewien, że mój dziadek z jego wzrokiem żadnej małej naklejki
by nie zauważył, a przy jego chorobie to może być niebezpieczne. Ja
bym na nich jakiś PIH i wszystkich świętych nasłał...

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

Gdzie archiwum grupy??
puchata babka [P]
Zabielione jeczmienne piwo