Sol Erlenmayera

1. Data: 2000-05-12 14:44:30

Temat: Sol Erlenmayera
Od: "ZAXEL" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam problemy z ukladem pokarmowym ( lecze sie na zespol jelita
nadwrazliwego..ale to chyba nie wszystko).Lekarz przepisal mi miedzy innymi
picie 3 razy dziennie 1 lyzke 5% roztworu Soli Erlenmayera (czy cos kolo
tego...:-) ).Mam pytanie : co to takiego?? .Szukalem informacji w internecie
ale oprocz zyciorysu niemieckiego chemika wlasciwie niczego nie
znalazlem..Bylbym wdzieczny za jakies informacje.

pozdrawiam
zaxel

2. Data: 2000-05-12 19:40:53

Temat: Odp: Sol Erlenmayera
Od: "Za Horyzontem" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
innymi
| picie 3 razy dziennie 1 lyzke 5% roztworu Soli Erlenmayera (czy cos kolo

Sol to skrut od Solutio, czyli roztwór, jutro Ci moge podać skład, ale w
każdej Aptece zrobią to bez problemu, powiedz, że powtórzenie a
zgubiłeś(aś?) ten kwitek z butelki...

| tego...:-) ).Mam pytanie : co to takiego?? .Szukalem informacji w
internecie
bo trzeba szukać w Farmakopei.. :)

| ale oprocz zyciorysu niemieckiego chemika wlasciwie niczego nie
| znalazlem..Bylbym wdzieczny za jakies informacje.

jutro...

| pozdrawiam
| zaxel
Takoż...

3. Data: 2000-05-13 11:14:08

Temat: Re: Sol Erlenmayera
Od: "Jarecki" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sol Erlenmayera ma sklad:

Bromek sodowy : bromek potasowy : bromek amonowy
w proporcjach jak: 2:2:1.

Jest to 5% wodny roztwor tej soli.
Dziala lekko uspokajajaco.
Mozna powtarzac bez recepty - wtedy pelnoplatnie.

Pzdr.

Jarek.

ZAXEL napisał(a) w wiadomości: <8fh59u$2cm$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

4. Data: 2000-05-13 21:00:27

Od: "ZAXEL" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZAXEL" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale oprocz zyciorysu niemieckiego chemika wlasciwie niczego nie
> znalazlem..Bylbym wdzieczny za jakies informacje.

Dzieki za szybka odpowiedz !

pozdrawiam
zaxel

5. Data: 2000-05-14 13:15:58

Od: "Za Horyzontem" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarecki <j...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4OaT4.59328$O...@n...tpnet.pl...
| Sol Erlenmayera ma sklad:
|
| Bromek sodowy : bromek potasowy : bromek amonowy
| w proporcjach jak: 2:2:1.

Hm, a nie jest to przypadkiem miksura nervinea? a może to to samo?
:))

6. Data: 2000-05-15 15:33:18

Od: "Jarecki" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mixtura Nervina:

Bromek sodowy : Bromek potasowy : Bromek amonowy

w stosunku wagowym jak: 1:2:1

Niewielka roznica, ale zawsze. I to juz nie nazywa sie Sol Erlenmayera.

Pzdr

Jarek.

>Za Horyzontem napisał(a) w wiadomości: ...

>Hm, a nie jest to przypadkiem miksura nervinea? a może to to samo?
>:))

Uszkodzenia mózgu!!!
Uszkodzenia mózgu!!!
Lista dla zainteresowanych dyskusją o Diecie Optymalnej.
Operacja oczu - skleroplastyka
Nadzerka - prosze o pomoc