Sonia Rykiel - woda toaletowa niebieska :)

1. Data: 2007-03-28 19:17:53

Temat: Sonia Rykiel - woda toaletowa niebieska :)
Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś może wie, czy Sonia Rykiel Eau de Toilette NIEBIESKA (damska
oczywiście :) jest jeszcze do dostania w kraju? Co się stało, że
zniknęła z półek ok.rok temu? Nikt w żadnej perfumerii nie jest w
stanie na to pytanie odpowiedzieć :(
W Austrii też nie ma, w Niemczech również... Może ktoś wie, czy w
ogóle jeszcze można ją gdzieś dostać? Może w Anglii, Stanach?
Czyżby została na dobre wycofane z produkcji?
Będę bardzo wdzięczna za każdą odpowiedź. To mój zapach życia,
kobietki, zrozumcie :)

Pozdrawiam,
Maja

2. Data: 2007-03-28 19:50:46

Temat: Re: Sonia Rykiel - woda toaletowa niebieska :)
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
> oczywiście :) jest jeszcze do dostania w kraju? Co się stało, że
> zniknęła z półek ok.rok temu? Nikt w żadnej perfumerii nie jest w

To ta?
http://www.sorea.pl/product_info.php/products_id/974

--
Nika
Pisz tutaj

3. Data: 2007-03-28 19:56:30

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 21:50, "Nika" <n...@a...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w
> [...]

Ta!!! Ta!!! Dzięki serdeczne!

Pozdrawiam,
Maja

4. Data: 2007-03-28 21:00:15

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złota rada: zanim popadniesz w rozpacz, użyj Googla :-)

5. Data: 2007-03-28 21:04:20

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 23:00, "Nika" <n...@a...pl> wrote:
> Złota rada: zanim popadniesz w rozpacz, użyj Googla :-)

Zapamiętam:)
Myślałam, że jak nie ma w perfumeriach, to pewnie w ogóle nie ma :(
Dzięki raz jeszcze.

Pozdrawiam,
Maja

przebarwienia