Sos tysiąca wysp taki jak w Ikei?

1. Data: 2011-10-05 03:00:11

Temat: Sos tysiąca wysp taki jak w Ikei?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Żartowałam :)))

Macie swój ulubiony wariant? Bo w necie jest to sos tysiąca wersji :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

2. Data: 2011-10-05 06:33:56

Temat: Re: Sos tysiąca wysp taki jak w Ikei?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> Żartowałam :)))
>
> Macie swój ulubiony wariant? Bo w necie jest to sos tysiąca wersji :)

Sama nie robię tego sosu, ale bardzo mi smakuje ten :
http://www.heinz.pl/prod_sos_1000wysp.php

--

Paulinka

3. Data: 2011-10-05 08:32:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-05 05:00, Aicha pisze:
> Żartowałam :)))
>
> Macie swój ulubiony wariant? Bo w necie jest to sos tysiąca wersji :)

Szczerze mówiąc, to nie wiem, jak właściwie powinien smakować, bo w
zależności od producenta smak się zmienia. ;) O ile to jest to, co mam
na myśli, to robię to zwykle tak, że mieszam keczup z majonezem i
odrobiną gęstej śmietany (proporcje takie, żeby uzyskać pożądany kolor i
konsystencję), dosmaczniam sokiem z cytryny i ostrą papryką lub
pieprzem. Bardzo ważny jest keczup, bo ma duży wpływ na smak całości,
Heinza chyba najlepszy.

Ewa

4. Data: 2011-10-05 21:45:22

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-05 05:00, Aicha pisze:

Dzięki za podpowiedzi. Tak czy inaczej, trzeba będzie podążyć w stronę
Heinza :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/