Sosy do salatek owocowych

1. Data: 2002-05-25 18:56:09

Temat: Sosy do salatek owocowych
Od: "Kuba Gawron" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie polecacie latwe do przygotowania sosy do salatek
owocowych? Chodzi mi o taki owocowy odpowiednik
sosu vinaigrette.

Po kolejnej nieudanej salatce wg przepisu zamierzam
teraz wymyslac salatki na podstawie listy kilkudziesieciu
ulubionych skladnikow. Czy moglibyscie mi napisac,
ktore skladniki zdecydowanie nie pasuja do siebie?

Pozdrawiam! :)

--
"Sprzedamy dwa czołgi i nakręcimy białoruski film" (Łukaszenka)
||||||||||||||||||||| kuba _ g (at) rsk rz pl ||||||||||||||||||||

1. Data: 2002-05-25 20:00:47

Temat: Re: Sosy do salatek owocowych
Od: "Nomika" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba Gawron" <a...@s...pl> wrote in message

> Jakie polecacie latwe do przygotowania sosy do salatek
> owocowych? Chodzi mi o taki owocowy odpowiednik
> sosu vinaigrette.

Ja nie dodaje nic bo owoce same puszczają sok, albo ewentualnie sok z
cytryny l(banany i jabłka wtedy nie ciemnieją) ub jesli nie przewidujesz
częstowania dzieci wino półsłodkie, sangria lub odrobina rumu. Możesz też
dodać jakis sok owocowy np. z puszki jeśli dodajesz do sałatki owoce
puszkowe. Ale naprawdę nie za dużo bo będzie zupa owocowa.
pozdrawiam,
Nomika

1. Data: 2002-05-25 20:08:38

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Gawron wrote:
> Jakie polecacie latwe do przygotowania sosy do salatek
> owocowych? Chodzi mi o taki owocowy odpowiednik
> sosu vinaigrette.

moja tesciowa zrobila kiedys pycha salatke. a sos byl z soku pomaranczowego
(z polowy pomaranczy) i cynamonu. mniam!

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-05-25 21:01:36

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@s...pl> napisał(a):

> Jakie polecacie latwe do przygotowania sosy do salatek
> owocowych? Chodzi mi o taki owocowy odpowiednik
> sosu vinaigrette.

Ja tam wolę z bitą śmietaną. :-)

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
k...@b...tk Stranded in my mind

1. Data: 2002-05-26 18:46:55

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba Gawron" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ulubionych skladnikow. Czy moglibyscie mi napisac,
> ktore skladniki zdecydowanie nie pasuja do siebie?

polecam ajerkoniak

Mechcia

1. Data: 2002-05-27 08:17:14

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Gawron napisał(a):

> Jakie polecacie latwe do przygotowania sosy do salatek
> owocowych? Chodzi mi o taki owocowy odpowiednik
> sosu vinaigrette.

Wiem, ze jogurt owocowy nie jest odpowiednikiem sosu vinaigrette, ale ja
wlasnie jogurcik dodaje do salatek owocowych, ewentualnie sok z owocow z
puszki, a do salatki dodaje wszelkie owoce jakie mam pod reka, lacznie z
suszonymi;-) i orzechami.
Pozdrawiam
Beata M.

1. Data: 2002-05-27 09:07:42

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Gawron schrieb:

> [...]
> ulubionych skladnikow. Czy moglibyscie mi napisac,
> ktore skladniki zdecydowanie nie pasuja do siebie?

jak chcesz odpowiednik vinaigrette, to polecam ociupinkę (średnią)
dobrego, ale naprawdę dobrego, octu balsamico. Do tego szczypta białego
pieprzu no i oczywiście cukier. Wbrew możliwym posądzeniom nie robię
sobie jaj, te składniki są jak najbardziej składnikami sosu do sałatki
owocowej.

Waldek

1. Data: 2002-05-27 11:19:41

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "Kuba Gawron" <a...@s...pl>

> Jakie polecacie latwe do przygotowania sosy do salatek
> owocowych? Chodzi mi o taki owocowy odpowiednik
> sosu vinaigrette.

No, moze nie odpowiednik vinaigrette, ale tez dobry jest jogurt owocowy, np.
wisniowy alibo jagodowy dodany do salatki

jak smażyc rybę
[OT] na Jerzego
Jak przygotowac szpinak ?
[OT] wyciela jak Sapijaszce z sygnaturki ;)
poncz- pomocy