Spierdalanko

1. Data: 2004-06-22 16:55:36

Temat: Re: Spierdalanko
Od: "Ana" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> moje intuicyjne "wiedztwo" mowi mi, ze ten tekst opisuje problemy
> malpiszonskie z ogarnieciem czemu/komu maja sluzyc zdobycze
> cywilizacji.

A mnie przypopomniał pewien świetny film. Główna bohaterka umierała na raka.
Jej lekarzem prowadzącym był dawny student. Wiedziony pasją poznawczą,
zafascynowany fizjologią namnażania sie rakowych komórek, z pacjentki uczynił
dlań pożywkę i z zajadlością walczył o utrzymanie jej za wszelką cenę przy
życiu, także wbrew jej woli. Asekurował się, że bardziej jest naukowcem niż
lekarzem, ale czy to go w jakiś sposób usprawiedliwiało?
Ana