Wdzydze Kiszewskie 23-27 czerwiec

1. Data: 2004-06-18 14:50:47

Temat: Wdzydze Kiszewskie 23-27 czerwiec
Od: "enneagramor" <s...@p...chat> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule w stanicy PTTK sie spotykamy.

Info: gg 3591593

--
ENNEAGRAMOR

"Od społeczeństwa nie wywiniesz sie bratku,
z niego wyszedłeś i nie pomogą ci tu żadne
abstrakcje." S.I. Witkiewicz

1. Data: 2004-06-19 06:50:20

Temat: Re: Wdzydze Kiszewskie 23-27 czerwiec
Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. enneagramor<- cauvfq$stj$...@a...news.tpi.pl naszkrobal/a:
> Jak w tytule w stanicy PTTK sie spotykamy.
>
> Info: gg 3591593

Tak zasadniczo... to skąd Ty się Enn. wziąłeś/wzięłaś?

6 styczeń? /nieźle - niczym 'stary' - no i?/

oTTo

--
Tu jednak zaczyna się już nowa historia, historia stopniowego odradzania się
człowieka,

1. Data: 2004-06-19 14:19:40

Od: "enneagramor" <s...@p...chat> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> nawrocil :
> Tak zasadniczo... to skąd Ty się Enn. wziąłeś/wzięłaś?

Czy cos przegapilem? Jakies zapisy , weryfikacje itd? A moze to zly
kierunek? Nie wiem - popatrze , bobedze moze cos, a moze to i tak jedna
wielka nieistotnosc w roznorodnosci .....

> 6 styczeń? /nieźle - niczym 'stary' - no i?/

Prosty jestem czlek, nie rozumiem, prawda?

1. Data: 2004-06-19 14:57:08

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. enneagramor<- cb1i1f$p03$...@a...news.tpi.pl naszkrobal/a:

> Prosty jestem czlek, nie rozumiem, prawda?

kokieteria

oTTo

--
Jeśli sądzisz, że w dobie komputerów sztuka czytania zanika, zwłaszcza wśród dzieci,
to niezawodny znak, że jesteś MUGOLEM! [Harry Potter i czara ognia]

1. Data: 2004-06-19 15:10:05

Od: "enneagramor" <s...@p...chat> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> wrote in message
> ->J.E. enneagramor<- cb1i1f$p03$...@a...news.tpi.pl naszkrobal/a:

> kokieteria

Wobec miazdzacej i niepodwazalnej argumentacji uznaje sie za pokonanego.
Czas spojzec prawdzie w oczy (a moze tylko szalenstwu) i powiedziec uczciwie
: "Nie !!! To nie moze byc jogurt !!!!"

1. Data: 2004-06-19 15:43:13

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. enneagramor<- cb1l4f$jlo$...@n...news.tpi.pl naszkrobal/a:

kapelusz z głowy (podobny)

tyle
oTTo

--
Albert Einstein poproszony, by opisał radio tak odpowiedział: "Widzi pan,
telegraf, jest to coś w rodzaju takiego bardzo, bardzo długiego kota.

1. Data: 2004-06-19 15:59:54

Od: "enneagramor" <s...@p...chat> szukaj wiadomości tego autora

> ->J.E. enneagramor<- cb1l4f$jlo$...@n...news.tpi.pl naszkrobal/a:

> kapelusz z głowy (podobny)
>
> tyle
> oTTo

Taka dykteryjka:
Siedza na galezi dwie bardzo stare i bardzo madre sowy, prowadzac wielce
uczony dyskurs (dodac nalezy , iz z racji wieku obie maja problemy ze
sluchem). W momencie gdy dyskusja osiaga apogeum i jednej z sow (bardzo
madrej i starej) zabraklo argumentow , pada zdanie "pocaluj mnie w dupe".
Rozmowczyni niewiele myslac z wielka wprawa i blyskotliwoscia odpowiada : "a
ty mnie w dupe".

1. Data: 2004-06-19 16:49:55

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. enneagramor<- cb1ntc$j0t$...@a...news.tpi.pl naszkrobal/a:

> Siedza na galezi dwie bardzo stare i bardzo madre sowy

Kape(lusz)wu od foto - widziałem.
Dykt. sowa, bzdurka - ty musisz być od małpy.

oTTo

--
"Jeśli, jak twierdziliśmy, najbardziej wartościowe jakości ludzkiego ducha mogą
wyrosnąć tylko z gleby prawdziwie osobitych więzi, wówczas tylko to społeczeństwo,

1. Data: 2004-06-19 17:49:59

Od: "enneagramor" <s...@p...chat> szukaj wiadomości tego autora

> ->J.E. enneagramor<- cb1ntc$j0t$...@a...news.tpi.pl naszkrobal/a:

> Kape(lusz)wu od foto - widziałem.
> Dykt. sowa, bzdurka - ty musisz być od małpy.

Uzasadnij ! (a ja naiwny!!!)

1. Data: 2004-06-19 17:52:35

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. enneagramor<- cb1ug9$fh2$...@n...news.tpi.pl naszkrobal/a:

> Uzasadnij ! (a ja naiwny!!!)

Komplementów się nie uzasadnia.
Dziękuje siem.

oTTo

--
"Jeżeli zadajecie pytania, na które nie chciałybyście znać odpowiedzi,
musicie liczyć się z odpowiedzią, której nie chcecie usłyszeć."

Spierdalanko
Kobiece sporty walki
Mam problem ....
Campo di Fiori