Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu

21. Data: 2017-06-11 01:02:11

Temat: Re: Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-10 o 22:06, Tomasz pisze:

> wieczorem
> wszyscy ubierają polary bo temperatura spada do 13 - 17 st.

Ciekawe - w co ubieracie te polary?
No i jak ten niecodzienny obrzęd wpływa na was? To jakiś rytuał
zmieniający pogodę?
Dotąd słyszałem o ubieraniu choinki, czy też dzieci, ale nie potrafię
sobie wyobrazić ubierania polarów.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

22. Data: 2017-06-11 06:59:35

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał

> [...]
> zmieniający pogodę?
> Dotąd słyszałem o ubieraniu choinki, czy też dzieci, ale nie potrafię

Nie z tego regionu Polski widocznie jesteś więc tego niestety nie
zrozumiesz.

---
Avast.

23. Data: 2017-06-11 09:46:36

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 06:59, Tomasz pisze:

> Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał

> Nie z tego regionu Polski widocznie jesteś więc tego niestety nie
> zrozumiesz.

Dobrze byłoby, gdybyś zatem odpowiedział na pytania.
1. W co ubieracie te polary?
2. Jak takie przyozdobienie polarów wpływa na pogodę?

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

24. Data: 2017-06-11 13:25:11

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał

> Dobrze byłoby, gdybyś zatem odpowiedział na pytania.
> 1. W co ubieracie te polary?
> 2. Jak takie przyozdobienie polarów wpływa na pogodę?

Widzę że jesteś typowym trollem a z nimi się nie dyskutuje.

---
Avast.

25. Data: 2017-06-11 14:22:02

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Polary ubieraja od srodka w ludzi. Sa rejony gdzie uzywany jezyk rozni sie od
obowiazujacego. Ale nie znaczy to ze ludzie tam jacys mocno glupsi od reszty. Mnie
od ubierania sweterka bardziej drazni auto w dizlu albo ze 95% ludzi wlancza swiatlo.

26. Data: 2017-06-11 18:25:09

Od: ws5 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sunday, June 11, 2017 at 2:22:04 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
>Mnie od ubierania sweterka bardziej drazni auto w dizlu albo ze 95% ludzi wlancza
swiatlo.

a znajomy zazwyczaj na pytanie typu "Czy moge wziąść..." odpowiada "tak, możesz
braść... " ;)

27. Data: 2017-06-12 15:16:05

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 13:38, z pisze:
podobne
> rozwiązanie ma znajomy i sobie chwali. Zwłaszcza że alergik

Jak już zrobił to zachwala.
Ciepłe powietrze w zimnej rurze to kondensacja pary w tejże. Przepływem
tego nie wysuszy a o dezynfekcji tego rurarzu może zapomnieć.
Za jakiś czas będzie tam taki park jurajski, co się mikrobiologom nie
śnił :)

28. Data: 2017-06-13 08:43:05

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24.05.2017 23:20, z wrote:

> http://witrynawiejska.org.pl/przesiebiorczosc/ekolog
ia/item/25970-klimatyzacja-prosto-z-ziemi

To nie taniej zamontować sobie klimę?

--
Pozdr.
www.elipsa.info

29. Data: 2017-06-17 12:25:00

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 18:25, ws5 pisze:

> a znajomy zazwyczaj na pytanie typu "Czy moge wziąść..." odpowiada "tak, możesz
braść... " ;)

A czy mówi zamiast pójść- póć, wyjść - wyć itp?

Formalnie tylko wziąć jest obecnie poprawne ale istnieją gwary w tym
warszawska.
Nawet prezes mówi wziąść.
Zresztą mają dobre wzorce.
Chyba, ze ktoś lektury nie czytał.
http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/263816-prof-bralcz
yk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-poja
wialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza

30. Data: 2017-06-17 14:38:44

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-17 o 12:25, t-1 pisze:

> A czy mówi zamiast pójść- póć, wyjść - wyć itp?

Może jakaś analogia?
Bo na razie jakieś dziwne wyrazy z rękawa wytrzepujesz.
Ni z gruchy, ni z pietruchy.

> Formalnie tylko wziąć jest obecnie poprawne ale istnieją gwary w tym
> warszawska.

Są różne gwary, tylko co to może mieć wspólnego z powyższym problemem?

> Nawet prezes mówi wziąść.

I to jest argument! :D

> Zresztą mają dobre wzorce.
> Chyba, ze ktoś lektury nie czytał.

Czytał, czytał ale nie wyczytał.
Możesz dać jakieś wskazówki? Najlepiej konkretny rozdział i stronę.

> http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/263816-prof-bralcz
yk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-poja
wialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza

Nie rozśmieszaj mnie, Bralczyk autorytetem językowym?
Już kilkukrotnie wykazywał się niewiedzą. Ja zapamiętałem jego dwie
istotne wpadki podczas programu na żywo w telewizji.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Materac - taki będzie dobry?