Sposoby naturalnego planowania rodziny

1. Data: 2003-10-22 15:43:09

Temat: Sposoby naturalnego planowania rodziny
Od: "Katarzyna Kudelski" <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Gdzie mozna znalezc na internecie lub w ksiegarniach
linki/artykuly/ksiazki/programy dotyczace naturalnego planowania rodziny .
interpretacji wykresu termicznego cyklu kobiety.
Bedac w ksiegarnik MPIK nie znalazlam zadnej pozycji na ten temat a tyle
ostatnio mowi sie w mediach o wychowaniu seksualnym?

pozdrawiam

Katarzyna

2. Data: 2003-10-22 16:21:51

Temat: Re: Sposoby naturalnego planowania rodziny
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie mozna znalezc na internecie lub w ksiegarniach
> linki/artykuly/ksiazki/programy dotyczace naturalnego planowania rodziny .
> interpretacji wykresu termicznego cyklu kobiety.

witam
chyba nie zamierzasz stosowac tego badania termicznego?
pzdr.
p.

3. Data: 2003-10-22 16:34:18

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> chyba nie zamierzasz stosowac tego badania termicznego?

a dlaczego nie? moze dziewczyna ma nieregularne cykle i chce zajsc w ciaze?

4. Data: 2003-10-22 17:13:47

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego nie? moze dziewczyna ma nieregularne cykle i chce zajsc w
ciaze?

witam
chyba ze chce zajsc w ciąze w takim razie polecam naturallne metody i dużo
seksu najlepiej spontanicznego a przy okazji bardzo dobrze na płodnośc
działaja podróże .:)
pzdr
p.

5. Data: 2003-10-22 20:29:06

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba ze chce zajsc w ciąze w takim razie polecam naturallne metody i dużo
> seksu najlepiej spontanicznego a przy okazji bardzo dobrze na płodnośc
> działaja podróże .:)

a widziasz - co za duzo to tez niezdrowo. moi znajomi oszaleli na punkcie
splodzenia potomka, uprawiali bardzo czesto seks i nic. po 1,5 roku byli juz
mocno zmartwieni, juz rozgladali sie za lekarzem. i nagle jemu wydarzyl sie
niespodziewany wyjazd na kilka dni. zaraz po powrocie jego kobieta zaszla w
ciaze:) takze nie liczy sie ilosc, bo moze nic nie dac. liczy sie jakosc -
czyli trafienie w te plodne dni - wtedy i tak mamy tylko 25% szans na
zajscie w ciaze. przy tych statystykach az trudno uwierzyc w tyle wpadek:)

6. Data: 2003-10-23 07:40:42

Od: "mepivacaine" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i nagle jemu wydarzyl sie
> niespodziewany wyjazd na kilka dni. zaraz po powrocie jego kobieta zaszla
> ciaze:)

Nie chcę być złośliwy lub żartować,
może dziecko "sąsiada"
pozdrawiam
Krzych

7. Data: 2003-10-23 07:46:22

Od: "Baja" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> interpretacji wykresu termicznego cyklu kobiety.
> Bedac w ksiegarnik MPIK nie znalazlam zadnej pozycji na ten temat a tyle

Z tego co wiem to przy parafiach Kościołów Katolickich (chyba nie przy
wszystkich) organizowane są kursy naturalnego planowania rodziny. Omawiana
jest tam szczegółowo metoda objawowo-termiczna i nne, jak również poświęca
się dużo czasu na interpretację wykresów.
Osoby prowadzące takie kursy dysponują literaturą opisującą bardzo dokładnie
naturalne metody planowania rodziny. Radze więc zgłosić się do takiej osoby
w celu zakupienia materiałów dotyczących NPR.

Myślę, że takimi materiałami dysponują również osoby dyżurujące w poradniach
NPR znajdujących się przy każdej parafii.

> pozdrawiam
> Katarzyna

Również pozdrawiam i życzę powodzenia.
Baja

8. Data: 2003-10-23 07:55:09

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bn8104$1ig$...@g...uci.agh.edu.pl,
Baja <b...@w...pl>:

> Myślę, że takimi materiałami dysponują również osoby dyżurujące w
> poradniach NPR znajdujących się przy każdej parafii.

Mysle, ze jednak latwiej, wygodniej i taniej znalezc w Internecie.

--
Robert

9. Data: 2003-10-23 08:09:16

Od: "Baja" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze jednak latwiej, wygodniej i taniej znalezc w Internecie.
napewno, jednak ja nie wiem gdzie tego szukać w internecie, więc podałam
inne źródło
Wybór należy do Kasi

> Robert
Pozdrawiam
Baja

10. Data: 2003-10-23 08:23:01

Od: "Katarzyna Kudelski" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoby prowadzące takie kursy dysponują literaturą opisującą bardzo dokładnie
> naturalne metody planowania rodziny. Radze więc zgłosić się do takiej osoby
> w celu zakupienia materiałów dotyczących NPR.

Dziekuje za te informacje. Mam juz wybiurcze informacje z kursu ale chcialam
znalezc cos co bardziej kompleksowo traktuje te tematyke z internetu lub
ksiegarni aby nie opierac sie tylko na jednym zrodle.

pozdrawiam serdecznie

Katarzyna

Konflikt serologiczny a planowanie rodziny
Klebsiella Oxytoca w moczu
czerwone uczy
Przesunięty termin ofert ?
grzybica wewnetrzna /candida albicans?