Spotkali się :-)

1. Data: 2002-10-13 15:09:13

Temat: Spotkali się :-)
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Wrocław, Szczecin,Koszalin i spóźniona Łódź.
Ewa jako przewodniczka spisała się znakomicie, ale brzozy użytecznej nie
pozwoliła nam wykopać:-(
W tym miejscu straciłem pamięć, prawdopodobnie z oszałamiającego zimna.
Jak przez mgłę przypominam sobie że sześciokrotnie!!! przekraczaliśmy Odrę.
Oni tzn.Bogusław, Grzegorz i Ewa twierdzili że tak trzeba :-)
Widziałem kawałek pracy "Czapskiego" u Grzegorza S., uczeń przerósł
"Mistrza"
Zauważyłem nową odmianę "Winoroślowatych" Vitis procumbens.
Według Grzegorza zaletą tej właśnie winorośli jest zmodyfikowany gen
płożący, winorośl nie powinna się wspinać, powinna rosnąć jak pospolita w
tym rejone Hedera helix.
Iwona :-) On Ci nigdy tego domu nie ukończy, jeśli tyle wydaje na sadzonki,
naliczyłem ponad trzysta sztuk.
Majka małomówna, z zaciekawieniem pytała się, czy przypadkiem nie przyjechał
z nami Grzegorz K.:-)
Natomiast Wiesia nikomu nie dała dojść do słowa, ale liliowcami nie chciała
się podzielić:-(
Bogusiowi należą się szczególne podziekowania, za posiłki którymi nas
uraczył,zupa pomidorowa była wspaniała, do wyboru z ryżem i kluskami.
Podczas wspólnej wieczornej kolacji zgasło światło, ale Boguś stanoł na
wysokości zadania i zdobył łuczywa, tak że spokojnie mogliśmy kurczaczka
dokończyć.
Aniu żałuj że nie byłaś u Bogusia:-)
Dziękujemy Wam za miłe i sympatyczne spotkanie:-)
Ten Telefon nieodebrany był od Piotra Siciarskiego
cytuję" Jeśli jesteś we Wrocławiu na spotkaniu pozdrów proszę uczestników
(uczestniczki szczególnie:-))z Gór"

p.s Droga powrotna straszna , cały czas lało, byliśmy w domu 3,30

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2002-10-13 17:13:12

Temat: Re: Spotkali się :-)
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> [...]
> zimna. Jak przez mgłę przypominam sobie że sześciokrotnie!!!
> przekraczaliśmy Odrę. Oni tzn.Bogusław, Grzegorz i Ewa twierdzili

To nie moja wina, że oni z drugiej u trzeciej strony Wrocławia
postanowili mieszkać :).

> Widziałem kawałek pracy "Czapskiego" u Grzegorza S., uczeń przerósł
> "Mistrza"

Tja... Ale sprawiedliwie trzeba powiedzieć, że w jakimś tam stopniu
ten widok Cię zainspirował -- czyż nie? Janusz, Bogusław już pogrążon
całkowicie --> winnice też będzie sadził :)

> Zauważyłem nową odmianę "Winoroślowatych" Vitis procumbens.

:-)

> Iwona :-) On Ci nigdy tego domu nie ukończy, jeśli tyle wydaje na
> sadzonki, naliczyłem ponad trzysta sztuk.

Kto wie, kto wie, tym bardziej że dzisiaj zadzwonił dostawca, i
obwieścił, że kolejne 50 wysyła...

> Bogusiowi należą się szczególne podziekowania, za posiłki którymi
> nas uraczył,zupa pomidorowa była wspaniała, do wyboru z ryżem i
> kluskami.

Zupa była przepyszna...

> Podczas wspólnej wieczornej kolacji zgasło światło, ale Boguś stanoł
> na wysokości zadania i zdobył łuczywa, tak że spokojnie mogliśmy
> kurczaczka dokończyć.

Kurczak w miodzie, ciasto, hmmm... trzeba koniecznie powtórzyć takie
spotkanie :)

> p.s Droga powrotna straszna , cały czas lało, byliśmy w domu 3,30

Uuuch, współczuję.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Ziemowit, co mieszkał w Strzyżowie,
Nieboszczyka raz znalazł przy rowie.

3. Data: 2002-10-13 17:29:01

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> [...]
> ten widok Cię zainspirował -- czyż nie? Janusz, Bogusław już pogrążon
> całkowicie --> winnice też będzie sadził :)

Widok faktycznie piękny, szczególnie podobała się winorośl fantastycznie
przebarwiająca się jesiennie , taka dwukolorowa.
A czy to normalne że o tej porze kwitną :-)
Pozdrawiam, Bogusław R.

4. Data: 2002-10-13 18:03:52

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Widok faktycznie piękny, szczególnie podobała się winorośl
> fantastycznie przebarwiająca się jesiennie , taka dwukolorowa.

Alden. Całkiem przyzwoita odmiana.

> A czy to normalne że o tej porze kwitną :-)

Taaa... :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jest coś, co czuje niechęć do słów ,,Kuala Lumpur''
W farmerze, kiedy rąbie drwa. Rąbnąłbym z~punktu

5. Data: 2002-10-13 18:19:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Wrocław, Szczecin,Koszalin i spóźniona Łódź.

K'woli uzupełnienia: http://www.sapijaszko.net/jesien/

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Piotrek, ci Ziemka był bratem,
Raz w kostnicy się zetknął z denatem.

6. Data: 2002-10-13 18:51:27

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Iwona Sapijaszko

> Diękujemy za roślinki (jaka to sosenka? rzuć jeszcze raz nazwą
> tak dla utrwalenia :).
>
> pozdrowienia dla wszystkich Frakcji
> Iwona

Czyżbyś zapomniała !!! :-)

Pinus densiflora "Aurea"
Pozdrawiam, tak dla utrwalenia, Bogusław Radzimierski.

7. Data: 2002-10-13 18:59:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> K'woli uzupełnienia: http://www.sapijaszko.net/jesien/

Przepraszam, 400 kB jedno zdjęcie to lekka przesada (waży tyle, co drewno
derenia) ;)

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2002-10-13 19:01:57

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Odtajałam to mogę pisać
Bogusławie! zdrajco dywersancie! co się wychylasz przedwcześnie. Inną
strategię zaproponowałeś, ech... krecią robotę robisz.
Niemniej dziękujemy bardzo żeście się do nas wybrali w tak parszywą
pogodę i daliście się prowadzić po drogach i bezdrożach Wrocławia i
okolic. Diękujemy za roślinki (jaka to sosenka? rzuć jeszcze raz nazwą
tak dla utrwalenia :).
Szczególne podziękowania dle BoGusława i Wiesława za wyżerkę jaką nam
wszystkim zgotowali, Ewie za trud oprowadzania wycieczki po Ogrodzie
Botanicznym, Wiesi i Majce za perowskie i długą drogę jaką musiały
przebyć, Ani, że pomimo choroby dziecka znalazła czas żeby się z nami
spotkać i Irence, że dała się namówić na przyjście.

13 Oct 2002 17:09:13 +0200, a...@o...pl (Bogusław
Radzimierski) pisał(a):

> Ewa jako przewodniczka spisała się znakomicie, ale brzozy użytecznej nie
> pozwoliła nam wykopać:-(
ale mogliśmy podziwiać

> Iwona :-) On Ci nigdy tego domu nie ukończy, jeśli tyle wydaje na sadzonki,
> naliczyłem ponad trzysta sztuk.
nie strasz człowieku, temu nie ogrzeje, tej nie zbuduje, temu nie
urośnie - nie, tego nie było. Więcej wiary ...

> Dziękujemy Wam za miłe i sympatyczne spotkanie:-)
ależ nie ma za co, już się szykujemy z rewizytą

> Ten Telefon nieodebrany był od Piotra Siciarskiego
> cytuję" Jeśli jesteś we Wrocławiu na spotkaniu pozdrów proszę uczestników
> (uczestniczki szczególnie:-))z Gór"
dziękujemy i zapraszamy na następne spotkanie, pewnie wiosną

9. Data: 2002-10-13 19:03:18

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Iwona Sapijaszko

> Odtajałam to mogę pisać
> Bogusławie! zdrajco dywersancie! co się wychylasz przedwcześnie. Inną
> strategię zaproponowałeś, ech...
> pozdrowienia dla wszystkich Frakcji
> Iwona

Wiem, wiem, strategia była, ale jak dzisiaj zerknołem na listę
pl.rec.ogrody i żadnych wiadomości, to zwątpiłem czy byłem tylko
wirualnie we Wrocławiu :-)
Takiego spotkania nie da się zapomnieć, żałuję że po cichu nie zabrałem
konfitur z derenia :-(
Tylko zapomniałem kto te konfitury sporządził :-)
Pozdrawiam, Bogusław R.

10. Data: 2002-10-13 19:12:23

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

> Przepraszam, 400 kB jedno zdjęcie to lekka przesada (waży tyle, co drewno
> derenia) ;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Basiu, masz na myśli C. canadensis :-)
Pozdrawiam, Bogusław R.