Spotkanie 12.X g. 18

91. Data: 2007-10-14 20:02:22

Temat: Re: Spotkanie 12.X g. 18
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> Ikselka; <fetra4$ik0$3@atlantis.news.tpi.pl> :

> Bo on bardzo brzydki jest - ja jestem piękniejszy, urodziwszy,
> mądrzejszy, ale nie pokaże fotek. ;p

Na fotkach mądrość jakoś nijak nie wychodzi (choć podobno UFO i duchy -
tak, czasem), a to cenić należy najbardziej :-)

Oczywiście, zbieżność nicków (Fly/er oraz Sky) daje mi do myślenia,
ale... i to się kiedyś wyjaśni :-)
--
XL wiosenna

92. Data: 2007-10-14 20:03:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przecież nie masz zamiaru się... wkręcać, to co masz odkręcać?
> ;-)

Nie masz przypadkiem poczucia ze coś/ktoś wymyka ci się z rączek? ;P
Bo z powyższego wychodzi że masz pokusę nawet "zgwałcić"
czyjąś wolę byle być pewną swego [lub czegokoliek].
Więc skoro nie możesz mieć pewności że przyjadę
wolisz mieć pewność że mnie tam nie będzie...
a przynajmniej jakąś deklarację do której następnie
mogłabyś się odwołać jak do przysięgi bądź "ślubu" ;)))

93. Data: 2007-10-14 20:09:28

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Nie masz przypadkiem poczucia ze coś/ktoś wymyka ci się z rączek? ;P

Z rączek?
Najwyżej z terminarza - z przesunięciem na później ;-P

> Bo z powyższego wychodzi że masz pokusę nawet "zgwałcić"
> czyjąś wolę byle być pewną swego [lub czegokoliek].

Wolnej woli zgwałcić się nie da! Prędzej śmierć wybierze... ;-)

> Więc skoro nie możesz mieć pewności że przyjadę
> wolisz mieć pewność że mnie tam nie będzie...

Nie. Mam pewność, że będziesz lub nie.
Odczuwam spokój co do tego, że mi się to sprawdzi :-)

> a przynajmniej jakąś deklarację do której następnie
> mogłabyś się odwołać jak do przysięgi bądź "ślubu" ;)))

Wszystko toczy się zgodnie z moimi planami i przewidywaniami, nie bój
żaby :-)

--
XL wiosenna

94. Data: 2007-10-14 20:14:44

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 16:12, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Czyli to ja będę wycofana, ale czy mało gadatliwa...

Wydaje mi sie, ze nalezysz do osob, ktore mowia non-stop...

> Postaram się.
> ;-P

Nie wyjdzie Ci. Jestem prawie przekonana...

--
Fragile

95. Data: 2007-10-14 20:33:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Wydaje mi sie, ze nalezysz do osob, ktore mowia non-stop...
>>
> Nie wyjdzie Ci. Jestem prawie przekonana...
>
> --
> Fragile

Po pierwszym spotkaniu chcesz od razu mieć obiektywne zdanie?
;-)

--
XL wiosenna

96. Data: 2007-10-14 20:42:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z rączek?
> Najwyżej z terminarza - z przesunięciem na później ;-P

Ja tam do twojego piekiełka nie mam zamiaru
z nieba zstępować nawet w wiecznym nigdy ;)))

> Wolnej woli zgwałcić się nie da! Prędzej śmierć wybierze... ;-)

Da się da...i jesteś tego najlepszym przykładem ;P

> Nie. Mam pewność, że będziesz lub nie.
> Odczuwam spokój co do tego, że mi się to sprawdzi :-)

lLubię trzecie wyjścia zwłaszcza
gdy druga strona widzi tylko dwa ;P

> Wszystko toczy się zgodnie z moimi planami i przewidywaniami, nie bój
> żaby :-)

Miałabyś może ochotę to sprawdzić? ;)
Tak retorycznie zapytam... ;P

97. Data: 2007-10-14 20:43:52

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> nie

> Ty chcesz taka być...a to róznica! ;P

Może i różnica, ważne że JESZCZE :-D

--
XL wiosenna

98. Data: 2007-10-14 20:44:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

99. Data: 2007-10-14 20:46:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl

> O, Sky!
>
> ;)

Gdzie??? gdzie!? ;)))
Eeeee...znów podpucha!
;P

100. Data: 2007-10-14 20:47:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to - nie podoba mi się :-)

Mi też nie...;)

nie ma to jak
własne lustro! ;P

Re: psychosynteza - cz. 9
Nie mam juz sily...
betanki, racja papy trzęsiłapy
Ból istnienia
Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)