Spotkanie 12.X g. 18

121. Data: 2007-10-14 22:35:51

Temat: Re: Spotkanie 12.X g. 18
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:feu4gn$i9q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pamiętaj, że istnieją ludzie-wpadki ;-P

Która wpadnie do mnie? ;P

122. Data: 2007-10-14 22:36:11

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Gdzie?! ;P
> W lustrze?

> Ooo...nareszcie jakieś kompleksy wyłażom!
> Ale nie dziwota -ja też na cię patrzeć... ;P

...nie możesz? Przecież masz tylko fotki - one są zpszopowane, podobnie
jak dla mnie ten widok mój w każdym lustrze :-D

> Zbesztaj męża że krzywe ci kupił...lub niedośćpodowartościowywał ;)

Po co? Każde, które by mi kupił, fałszywym jest z samej definicji...
Lustro - to przecież tylko płaszczyzna, nic na niej nie ma, lecz poza
nią... I to tylko to, czego się obawiamy, a nie to, co nam się podoba.
Trzeba znać prawdę o sobie, aby nie bać się lustra :-)
Lustra to mój ulubiony temat, jak sam kiedyś zauważyłeś (dziełem
przypadku zupełnie słusznie), więc tu mnie nie zagniesz; optyka to mój
konik :-)

> Nie dziwi że ćwiczysz inteligencję żeby skompensować...wy tak macie ;P

Zupełnie co innego ćwiczę, inteligencją sobie tylko pomagając, jak
bacikiem ;-P

--
XL wiosenna

123. Data: 2007-10-14 22:37:19

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Która wpadnie do mnie? ;P

Tylko wtedy, jeśli zaprosisz. Nie można Ci/ę gwałcić wolnej woli :-D

--
XL wiosenna

124. Data: 2007-10-14 22:39:33

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:
>
> [...]
>
> Franek to jest taki "Mordo ty moja!..." ;DDD

A Ty - jaki jesteś?
:-)
Tylko prawdę mów! (o sobie)
:-)

--
XL wiosenna

125. Data: 2007-10-14 22:39:46

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

[...]

> Oooo, właśnie. Na przykład Flyer, co? jaki on jest?
> ;-P

Franek to jest taki "Mordo ty moja!..." ;DDD

michał

126. Data: 2007-10-14 22:42:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości

> Tylko musicie określić w jakim stanie "upojenia alkoholowego" mam się
> stawić i do jakiego dojść na zakończenie. ;p

To Ty nie trzeźwiejesz teraz tak z grubsza w ogóle? =:o

michał

127. Data: 2007-10-14 22:42:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> RÓŻNICA, Sky'u, różnica!!! Mam nadzieję, że ona pozostanie dla wielu
> niezauważalna i o to wła?nie chodzi, to jest bardzo przydatne - mnie :-D

Tak niezauważalna jak pomiędzy igłą a widłami ;)))
belką i drzazgą...interesem a "intresem",
facetem a kobitą, złudzeniem [prostolinijności] a jawą? ;)

> Czy ja tak twierdzę? Ja tylko powiedziałam: "patrzcie, jaka jestem
> prostolinijna!"
> :-PPP

Patrzymy patrzymy i...nie widzimy [tego co chcesz pokazać] ;P

128. Data: 2007-10-14 22:43:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oby[ś] tylko się od farby drukarskiej nie uzależnił, bo zdaję sobie
> sprawę, że to oczekiwanie może być baaaardzo długie :-D
> ;-PPP

farba drukarska nie szkodzi zażywana z "tej" strony ;P

129. Data: 2007-10-14 22:44:19

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> [...]
> facetem a kobitą, złudzeniem [prostolinijności] a jawą? ;)

> Patrzymy patrzymy i...nie widzimy [tego co chcesz pokazać] ;P

A kto powiedział, że ja tego chciałam????? ja tylko chciałam, abyście
patrzyli, jaka jestem prostolinijna. Co chciałam pokazać, to zupełnie
inna inszość, i to głównie sobie.
No i gapisz się, gapisz - czyli jak pisałam, wszystko po mojej myśli,
wszystko zgodne z planem.
:-D
No, chyba na dziś dam Ci spokój, bo moje "lustro" woła, moja prawda o
mnie jedyna :-)

--
XL wiosenna

130. Data: 2007-10-14 22:46:01

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> farba drukarska nie szkodzi zażywana z "tej" strony ;P

Szkodzi szybciej, niż z tej drugiej, bo działa szybciej ;-P
Dobranocka!
PS. Oj, a gdybyś tak przyjechał, fajne by były długie, nocne Polaków
rozmowy. Ale cóż, może być i internet :-)

--
XL wiosenna

Re: psychosynteza - cz. 9
Nie mam juz sily...
betanki, racja papy trzęsiłapy
Ból istnienia
Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)