Spotkanie 3 maja Pole Mokotowskie

21. Data: 2008-05-02 18:56:38

Temat: Re: Spotkanie 3 maja Pole Mokotowskie - 16?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <fvfo1l$mv3$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> Hekate; <c...@2...goo
glegroups.com> :

> Demokracja jest, mogli się odezwać. :) Ale skoro mi nie zależy na 15, to
> może 17? Ktoś za, ktoś przeciw?

Popatrzyłem na tytuł postu i ..... "to może na 16? Ktoś za, ktoś
przeciw?"

Pozdrawiam poprawkowo
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

22. Data: 2008-05-02 21:40:49

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 2, 8:56 pm, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

> Popatrzyłem na tytuł postu i ..... "to może na 16? Ktoś za, ktoś
> przeciw?"

Ja i tak nie wyrobiłabym się na 15. Będę najwcześniej o 16.
A jak reszta - to niechaj reszta decyduje.

23. Data: 2008-05-02 22:29:57

Temat: Re: Spotkanie 3 maja Pole Mokotowskie
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:

> No dobra, dobra - znaczy w ogóle mam nie zaczepiać ludzi, zadawać im
> durnych pytań? Mein Gott, cóż za szkoda, ale się dostosuję.

> A łapać psy za ogon można? ;P

To będzie jeszcze niżej w hierarchii poziomów eksperymentów
psychospołecznych i może świadczyć o zejściu na psy. ;D

michał

24. Data: 2008-05-02 22:38:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hekate wrote:
> [...]

Ja jestem za piętnastą. A Twoje preteksty są typowo kobiece, podtyp:
majteczki u tancerki. ;D
Rzeczywiście o tej porze łatwiej mi usprawiedliwić nieobecność w domu
(należę do tych niektórych, o których wspomina Fly), ale z drugiej strony
też ryzykuję, bo o tej porze moja rodzina może tamtędy spacerować. Ale ja
lubię ryzyko. :)

michał

25. Data: 2008-05-03 00:05:31

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal; <fvg557$a1q$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> też ryzykuję, bo o tej porze moja rodzina może tamtędy spacerować. Ale ja

Zawsze możemy pójść na "zgniły kompromis" - zaczniemy o 15, ale nie
wyjdziemy przed 17, albo i jeszcze trochę później. :)

Pozdrawiam organizacyjnie :)
Flyer

26. Data: 2008-05-03 04:11:36

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> ;>
>
> Pozdrawiam z nadzieją na ożywioną dyskusję i płodne wnioski :)

Flajer kochany, nawet nie wiesz jak bardzo chciclabym sie z wami spotkac. Sni
mi sie Polska ostatnio. Narazie jednak nie moge do Polandii leciec, ale za
jakis czas mam nadzieje sie z wami spotkac.

27. Data: 2008-05-03 10:34:51

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 06:11, "Himera" <h...@g...pl> wrote:
> Flajer kochany, nawet nie wiesz jak bardzo chciclabym sie z wami spotkac. Sni
> mi sie Polska ostatnio. Narazie jednak nie moge do Polandii leciec, ale za
> jakis czas mam nadzieje sie z wami spotkac.

Czekam na Cie z nieciepliwoscia! :)

Fra

28. Data: 2008-05-03 10:37:58

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 02:05, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Zawsze możemy pójść na "zgniły kompromis" - zaczniemy o 15, ale nie
> wyjdziemy przed 17, albo i jeszcze trochę później. :)
>
> Pozdrawiam organizacyjnie :)
> Flyer

Postaram sie wpasc, chociaz na chwilke.
Co prawda moj Misiak bardzo chce na rolki... A mozna przjsc z
Misiakiem? :) I z rolkami? :)

Fra

29. Data: 2008-05-03 10:46:02

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 3, 2:05 am, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> michal; <fvg557$a1...@inews.gazeta.pl> :

> Zawsze możemy pójść na "zgniły kompromis" - zaczniemy o 15, ale nie
> wyjdziemy przed 17, albo i jeszcze trochę później. :)

Pasuje. :)

30. Data: 2008-05-03 10:48:06

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 3, 12:37 pm, Fragile <e...@i...pl> wrote:
> [...]
"zgniły kompromis" - zaczniemy o 15, ale nie

> Postaram sie wpasc, chociaz na chwilke.
> Co prawda moj Misiak bardzo chce na rolki... A mozna przjsc z

To chyba swietna okazja żeby z Misiakiem i z rolkami?
Ja jestem bardzo za.

-jk

sposobiki
cel
Ultradźwięki barw ; wydanie artystyczne w CZD
Edyta Gepper
Kochaj bliźniego swego, jak siebie samego...