sposobiki

1. Data: 2008-04-30 18:22:33

Temat: sposobiki
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

DOCIEKLIWY NAUCZYCIEL

Pewien nauczyciel nauczył się być mądrym i wyrozumiałym wychowawcą na własnej skórze,
popełniając wiele błędów. Oto jeden z nich:
Był dyrektorem szkoły, kiedy jakiś chłopiec przyszedł powiedzieć, że chciał się
przenieść do innej szkoły.
,"Czemu, synu? Co się dzieje? Co sprawia, że jesteś nieszczęśliwy? Twoje oceny są
dobre".
"Nic się nie dzieje, proszę pana. Po prostu chcę odejść".
"Czy chodzi ci o nauczycieli? Czy jest jakiś nauczyciel, którego nie lubisz?"
"Nie, proszę pana. Nie chodzi o nauczycieli". "Chodzi o innych uczniów? Pobiłeś się z
kimś?" "Nie. To nic takiego".
Czy to czesne? Jest za wysokie?" Nie, proszę pana. To też nie to".
Wtedy dyrektor długo się nie odzywał, pewny, że poprzez swoje milczenie skłoni
chłopca do mówienia. Nagle chłopiec zaczął ocierać łzy z oczu. Dyrektor wiedział, że
wygrał. Swoim największym, najbardziej pełnym zrozumienia tonem powiedział:
"Płaczesz, bo coś cię trapi, prawda?"
Chłopiec przytaknął.
"Cóż, zatem powiedz mi, czemu płaczesz"
Chłopiec spojrzał wprost na dyrektora i powiedział:, "Bo mi pan zadaje te wszystkie
pytania".

2. Data: 2008-09-20 16:26:23

Od: "Szymek" <s...@n...sa.com.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message
[...]

Jedynym skutecznym spsobem, by osiągnąć zbawienie jest położenie zaufania w
Bogu.

Ale Talmud ci tego nie powie, wszak Biblię wyrzucił na śmietnik.

cel
Ultradźwięki barw ; wydanie artystyczne w CZD
Edyta Gepper
Kochaj bliźniego swego, jak siebie samego...
Potwory newcasta