Spotkanie w GDANSKU?

1. Data: 2003-05-07 20:01:02

Temat: Re: Spotkanie w GDANSKU?
Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze ktos rzuci nazwa knajpki ?
Tak tez bym sie chetnie dowiedziala bo nie jestem pewna czy to ta o ktorej
mysle.(czy tam babki tancza kankana?;)) bo innej nowej nie kojarze a jeszcze
trafie w jakies podejrzane;) miejsce
Beata

1. Data: 2003-05-07 20:02:08

Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno ToJa ślicznie napisała, iż :
> Mogę Cię podrzucić do Gdyni bo bedę tam wracać , tylko w tym momencie
> jesteśmy do siebie uzależnione :-)
He he Gdynia to akurat malo konkretne, bo ja teraz na Dąbrówce
mieszkam...
A moze Ty jedziesz z Gdyni gdzies blizej Gdanska i ja Cie zabiore, lubie
sobie pojezdzic, jak Ty wiesz gdzie....

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-05-07 20:07:23

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> gg 1489928
>
> O to mieszkamy blisko siebie , bo ja mieszkam na Dąbrowie :-) a skąd będę
jechać to jeszcze nie wiem bo mam taką jeżdżącą pracę i ciężko mi się
zdeklarować

ASia

1. Data: 2003-05-07 23:12:36

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta kawiarnia jest w miejscu Tutenhamona. Tam jest taki ciąg sklepów:
jakieś pamiątki, potem podejrzany lokal ze striptizem KABARET EWAN,
apteka i właśnie TA kawiarnia. Vis a vis biura ogłoszeń Gazety
Wyborczej.
Nazywa się AMERICANA COFFEE HOUSE
ul. Tkacka 27/28

Buziaczki i do środy :))))
Kasia

1. Data: 2003-05-08 08:01:14

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> wrote:

> To co? Zostajemy przy przyszlej srodzie? A co na to Evik? :-)

Wlasnie zaczelam czytac watek. W srody to ja mam aerobic ;) Jak dla mnie najlepiej
wtorek, czwartek, badz piatek...

Poczytam dalej...

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-05-08 08:04:19

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@b...onet.pl> wrote:
> [...]
> jakieś pamiątki, potem podejrzany lokal ze striptizem KABARET EWAN,
> apteka i właśnie TA kawiarnia. Vis a vis biura ogłoszeń Gazety

Zatem milego spotkania. Niestety tym razem do Was nie dolacze :( Ale bede
czekac na relacje :)))))

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-05-08 12:57:50

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

ufff przebrnelam przez wszysstkie posty tego tematu;)) osobiscie sie
postaram pojawic na tkackiej w srode ok 18.:)))
hm przebrnelam , a jednak nie wyczytalam jak sie poznamy?

***agatka****

1. Data: 2003-05-09 16:58:06

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ufff przebrnelam przez wszysstkie posty tego tematu;)) osobiscie sie
> postaram pojawic na tkackiej w srode ok 18.:)))
> hm przebrnelam , a jednak nie wyczytalam jak sie poznamy?

No wlasnie ja tez nie!
Moze wymyslmy jakis sposob na poznanie sie? (kwiatek lub cos w tym stylu)
A po drugie to spotykamy sie W kafejce czy PRZED ???

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-05-12 13:15:24

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> No wlasnie ja tez nie!
> Moze wymyslmy jakis sposob na poznanie sie? (kwiatek lub cos w tym stylu)
> A po drugie to spotykamy sie W kafejce czy PRZED ???

:(((((((( bawcie sie dobrze, niestety nie moge. tym razem,
ale moze innnym razem:)

***agatka****

Przetestowalam ;)
czy warto kupic step?