czy warto kupic step?

1. Data: 2003-05-06 14:31:16

Temat: czy warto kupic step?
Od: "B@sia" <c...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)))

Chcialabym kupic step. Moim problemem sa grube nogi, ktore spedzaja mi sen z
powiek. Juz dawno nosze sie z zamiarem zrobienia czegos w tym kierunku, ale
za bardzo nie wiem co mam zrobic. Od bardzo dawna, moze paru lat, robilam
rozne rzeczy (rozne cwiczenia na nogi), by pozbyc sie choc paru centymetrow
w udach, lydkach. Niestety juz po paru tygodniach tracilam zapal, gdyz brak
bylo jakichkolwiek rezultatow. Zwykle chudlam nie tam gdzie trzeba (biust,
brzuch).
Teraz robi sie cieplo, a mi glupio ubrac spodniczke. Strasznie zle sie w
niej czuje, ze wzgledu na moje nogi. I znowo zaczynam myslec o cwiczeniach.
Tym razem jednak chcialabym pojsc w innym kierunku, i stad ten pomysl zeby
kupic step. Jednak nie wiem czy on mi pomoze. Jak myslicie, czy warto
zainwestowac w step?? Czy ktoras z was moze posiada to urzadzenie i moglaby
mi powiedziec czy cwiczac na nim sa jakies rezultaty??

Ps.. Jestem tu nowa, wiec nie znam zwyczajow jakie panuja w tej grupie
dyskusyjnej. Jezeli zle trafilam z tematem, bardzo przepraszam.

Pozdrawiam was cieplutko :)))