Cos mi chodzi po glowie!

1. Data: 2002-03-03 16:25:06

Temat: Cos mi chodzi po glowie!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Ze tak Jola L-L jak i Magda B maja dzis urodzinki!!!!!!

niech wiec przyjma jak najlepsze zyczenia - pociechy ze swoich
chlopow, duzo radosci w ogole, coraz wiecej udanych potraw,
zmartwien w ogole i duzo, duzo, duzo slonca!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-03 16:42:33

Temat: Re: Cos mi chodzi po glowie!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:c...@4...com..
.
> [...]
> chlopow, duzo radosci w ogole, coraz wiecej udanych potraw,
> zmartwien w ogole i duzo, duzo, duzo slonca!

To najlepszego :-))

Wkn

1. Data: 2002-03-03 18:03:45

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sto lat sto lat.......//prosze panstwa cała kuchnia spiewa z nami...
Eva T.

1. Data: 2002-03-03 18:05:02

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eva" <e...@w...pl> napisał(a):
> sto lat sto lat.......//prosze panstwa cała kuchnia spiewa z nami...
> Eva T.
----
Słoneczka !!!
:)))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-03-03 18:15:56

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dobrze, ze nie jakies stwory wielonozne Ci chodza po tej glowie ;-))

Dla naszych dziewczyn 100 lat gromko spiewane i wielkie buziaki

pozdrawiam sedecznie
Basia

1. Data: 2002-03-03 20:54:54

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:cej48u4cuk8bvp17eak23gda0tthafdk72@4ax.com...
> [...]
> chlopow, duzo radosci w ogole, coraz wiecej udanych potraw,
> zmartwien w ogole i duzo, duzo, duzo slonca!

No to wszystkim razem i kazdej dziewczynce z osobna STO LAT w szczesliwosci
:-))))

Adiola

1. Data: 2002-03-03 21:12:17

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk
> napisal w wiadomosci news:cej48u4cuk8bvp17eak23gda0tthafdk72@4ax.com...
> Ze tak Jola L-L jak i Magda B maja dzis urodzinki!!!!!!

Oj, maja, maja , i to ktore, szkoda gadac,
faktem jest, iz na torcie bylo siedem swieczek ( znaczy sie liczba
jednostek:)) dziesiatki zostaly ocenzurowane he,he
a mamusia moja kochana przeslala mi kurierem paczuszke z....kaloriami w
tym wlasnoreczny makowiec, ktory pakowala jeszcze wczoraj wieczorem goracy.
A sniadanko chlopaki mi podsuneli do lozeczka....dlaczego takich dni nie ma
365 razy w roku - ja sie zapytuje w swej kobiecej naiwnosci ???
Jajeczka na miekko mialy nawet obskubane skorupki, no ,no
I tak, moje robaczki, przeleciala kolejna wiosenka...
Specjalne zyczenia dla Magdusi Bassett, mojej wspolurodzinowej solenizantki

dziekuje wszystkim za pamiec Jola
L-L

1. Data: 2002-03-03 21:30:20

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chlopow, duzo radosci w ogole, coraz wiecej udanych potraw,
> zmartwien w ogole i duzo, duzo, duzo slonca!

To i ja , zdazylam jeszcze dzsiaj,samych udanych kulinarnych eksperymentow,
oraz co najmniej 150 lat w zdrowiu i bogactwie wszelakim.
Sciskam Ramzes-a.

1. Data: 2002-03-03 22:06:24

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chlopow, duzo radosci w ogole, coraz wiecej udanych potraw,
> zmartwien w ogole i duzo, duzo, duzo slonca!

Herbatka

1. Data: 2002-03-03 22:30:47

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:cej48u4cuk8bvp17eak23gda0tthafdk72@4ax.com...
> Ze tak Jola L-L jak i Magda B maja dzis urodzinki!!!!!!

Wszystkiego najsmaczniejszego! :-)

Kamila Pe.

falaffel czyli felafel - czemu moze nie wyjsc?
golden syrup-jak zrobić?
Raffaello
zmienny r.maklowicz
grecka pasta czosnkowa Skordalia