Sprawny dojazd (PFRON)- procedura zakonczona

1. Data: 2008-11-29 15:51:55

Temat: Sprawny dojazd (PFRON)- procedura zakonczona
Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Dotacja pfronu pomogla mi w zakupie samochodu oraz osprzetu. Jestem
szczesliwym posiadaczem auta. Caly proces zakonczyl sie bezbolesnie

Czy ktos z was równiez jest "po przejsciach" z PFRON w ramach "Sprawnego
dojazdu" ?? Jakie uwagi? opinie?

2. Data: 2008-11-29 16:15:36

Temat: Re: Sprawny dojazd (PFRON)- procedura zakonczona
Od: Paweł Sarzała <s...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eldorado" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szczesliwym posiadaczem auta. Caly proces zakonczyl sie bezbolesnie
>
> Czy ktos z was równiez jest "po przejsciach" z PFRON w ramach "Sprawnego

Ja tez zakonczylet ta procedure w ostatni piatek. Niestety nie odbyla sie
bezbolesnie. Byly duze problemy z wycena samochodu i z okresleniem jego
wartosci. Rozbieznosci dochodzily do ok 15 yus na samochodzie wratym 40 tys
wiec to chyba duzo :))

Mimo calej sprawy udalo sie jednak ustalic wartosc po mojej mysli i
otrzymalem calosc dofinansowania.

--
Paweł Sarzała

3. Data: 2008-11-29 18:10:35

Od: Dorota Nawara <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mysmy praktycznie tez zakonczyli swoje starania, mamy nowy samochód,
dostaliśmy wszystko o co wnioskowaliśmy bez jakiegokolwiek problemu,
jedynie były problemy z wyborem auta no i z tym, ze nowych samochodów z
automatyczna skrzynia jak na lekarstwo. Mamy manualna skrzynie i
zobaczymy jak sie zalozone oprzyrzadowanie spisze, mam obawy, ale coz,
tak wyszło. Kupilismy peugeota Partnera Tepee...
Pozdrawiam
Dorota Nawara

4. Data: 2008-11-29 18:34:01

Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@g...com> napisał w wiadomości
Mamy manualna skrzynie i zobaczymy jak sie zalozone oprzyrzadowanie spisze,
mam obawy, ale coz, tak wyszło.

Ja kupiłem automat. Samochód sprowadzany z niemiec.
Wcześniej jeździłem oplem corsą z manualną skrzynią biegów + urządzenie
umożliwijące jazdę bez użycia nóg (cebron, RGH II)

5. Data: 2008-11-30 10:15:17

Temat: warunki "Sprawny dojazd" (PFRON)
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam na podrpowadzenie watku
czy mozecie mnie odeslac do wiarygodnej informacji o warynkach
dofinansowania "Sprawny dojazd"? - czytam na necie informcje troche
sprzeczne, i nie wiem, która jest prawdziwa (znajoma NP twierdzi jeszcze cos
innego ale nie potrafi podac mi zródel swojej wiedzy, chcialam sie upewenic,
czy korzysta z programu optymalnie)

dziekuje

6. Data: 2008-11-30 10:26:00

Temat: Re: warunki "Sprawny dojazd" (PFRON)
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i od kiedy jest on realizowany

7. Data: 2008-11-30 13:04:48

Od: "Artur.M" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

>i od kiedy jest on realizowany

http://www.pfron.org.pl/portal/pl/79/80/Spist_tresci
_programu_SPRAWNY_DOJAZDquot.html

8. Data: 2008-12-01 11:07:47

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Eldorado" <n...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> szczesliwym posiadaczem auta. Caly proces zakonczyl sie bezbolesnie
>
> Czy ktos z was równiez jest "po przejsciach" z PFRON w ramach "Sprawnego

Mnie nawet nie raczyli odpisac - ani na tak, ani na nie :-(

LM

Wozki reczne do podarowania
Taaaaa Swieta - stare i nadal zabawne
Re: OC/AC wspólnie z rodzicem a Sprawny Dojazd??
Warsztaty Terapii Zajęciowej
Cwaniacy z kartą parkingową!