Wozki reczne do podarowania

1. Data: 2008-11-28 19:07:03

Temat: Wozki reczne do podarowania
Od: "M..." <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam na składzie dwa wózki ręczne. Nie są nowe, ale może przydadzą się
jakiejs fundacji lub organizacji, ktora moze je nieodplatnie przekazac
osobie potrzebujacej.
Jeden z nich to aktiv Swidnika, drugi z darow, maly wozek aktywny.
Jesli bylby ktos zainteresowany, prosze o kontakt na privia.

pozdrawiam
M...

2. Data: 2008-12-11 19:09:45

Temat: Re: Wozki reczne do podarowania
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak sobie przypomnę, że na swój pierwszy wózek od Państwa czekałem 13
lat
a tu super lekki i zwrotny wózek, dostała moja przyjaciółka od Pani
Moniki w parę dni.
Serdeczne dzięki.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

3. Data: 2008-12-11 23:31:42

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak sobie przypomnę, że na swój pierwszy wózek od Ministerstwa
Zdrowia, DRKCH potem od NFZ, na który czekałem 13

4. Data: 2009-01-12 13:26:03

Od: "M..." <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko dodam, ze jeszcze jeden wozek pozostal na stanie.
Maly, aktywny, dla dziewczyny lub nastolatka.
Jesli ktos bylby zainteresowany, prosze o kontakt na privia.

pozdrawiam
M...

5. Data: 2009-01-12 15:23:26

Od: "M..." <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam, choć nie wiem, czy wolno na grupie, że gdyby ktos szukal
elektrycznego wozka firmy Invacare, tez nienowego, to rowniez mam jeden na
zbyciu, ale już odplatnie.

pozdrawiam

M...

Taaaaa Swieta - stare i nadal zabawne
Re: OC/AC wspólnie z rodzicem a Sprawny Dojazd??
Warsztaty Terapii Zajęciowej
Cwaniacy z kartą parkingową!
SlodkieZycie.pl - portal dla CUKRZYKÓW