Sprawozdanko z wystaw

1. Data: 2004-09-25 17:47:20

Temat: Sprawozdanko z wystaw
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała, lecz doskonale dobrana pod względem maniactwa ogrodowego
reprezentacja grupy nawiedziła wystawy w Katowicach i Chorzowie. O ile
Flowertarg stoczył się ostatecznie na psy, które to określenie uwłacza
zresztą szlachetnym zwierzętom, o tyle wystawa w Chorzowie przeszła
oczekiwania. M.in. było chyba z sześć gatunków Fritillarii, różne śniedki,
budleje w kilku kolorach, rozmaite jadalne egzoty typu mandarynki i kumkwat,
bardzo piękne kaktusy i kapcie, kilka gatunków goryczek, w tym anonimowa
różowa, brunery kolorowe po 25 zł sztuka (!), liliowce i irysy bez kwiatów,
pocięte korzenie piwonii, kilka odmian irysków pumila, lilie św. Antoniego
(czytaj candidum) po zł 25 sztuka, w podobnej cenie złotogłowy w kolorze
różowym, z traw spartina 6 ździebeł w doniczce po 15 zł doniczka (cytując
znanego pl-rec-ogrodnika "taka kasa ląduje u ... na kompoście!"), Carex
firma zielona i variegata, kilka gatunków cyklamenów gruntowych, niestety
hortensje variegata, powojniki hodowli Marczynskiego 'Hania', 'Julka',
'Solidarność' i inne, codonopsis, pełny przegląd ziół z wyłączeniem
łaciatych i mięt, nie-wiadomo-co określone w jednym miejscu jako malwa, w
drugim jako ślazówka. Iglaków niewiele i mało ciekawe, liściaste krzewy
ciekawsze w znanych szkółkach, regres wyraźny w skalniakach i stosunkowo
mało doniczkowych, aczkolwiek pierwszy raz chyba były storczyki. Zauważono
również kilku młodocianych robiacych z siebie idiotów, co podobno nazywa się
obecnie sztuką performance. Niestety nie szczekali, czego reprezentacja
oczekiwała z dużym zainteresowaniem. Podsumowując - warto było spędzić tam
te trzy godziny;-)

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-09-25 18:33:10

Temat: Re: Sprawozdanko z wystaw
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> brunery kolorowe po 25 zł sztuka (!),
> Pozdrawiam, Basia.

Moja brunerka zwyczajnie zielona wyśmienicie rozrosła się na skraju
studni iż ma liście wielkości twarzy dorosłego człowieka. I to w pierwszym
sezonie po posadzeniu. Pstrokata jakoby mniej bujnęła ale też z kopyta ...
(ciekawe jak przetrwają zimę) W związku z tym mój apetyt na te blue
kwiatuszki tradycyjnie wzrósł adekwatnie do łatwości ich hodowli ;-)
Ja bym tam dała te 25 zł, a co mi tam ... raz się żyje :-)

Serdecznie Miłka

3. Data: 2004-09-25 18:35:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczekiwała z dużym zainteresowaniem. Podsumowując - warto było spędzić tam

Fajne ciekawe roślinki, drogie niektóre....ktoś zawody z Kokotowem robi?
Może jeszcze się zakupami pochwalicie, mała, lecz dokonale dobrana pod
wzgledem maniactwa ogrodowego reprezentacjo grupy? Wiedziałoby się co można
w przyszłości wysępić ;)))

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-09-25 18:50:59

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> brunery kolorowe po 25 zł sztuka (!), liliowce i irysy bez kwiatów,
> pocięte korzenie piwonii, kilka odmian irysków pumila,

Można prosić o rozwinięcie:-)?

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2004-09-25 20:40:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Można prosić o rozwinięcie:-)?

No chyba nie podejrzewasz mnie o irysy pumila???

Do Kasi - info prywatnie:-)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2004-09-26 08:38:24

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mała, lecz doskonale dobrana pod względem maniactwa ogrodowego
> reprezentacja grupy nawiedziła wystawy w Katowicach i Chorzowie. O ile
> Flowertarg stoczył się ostatecznie na psy, które to określenie uwłacza <
.........>
Podsumowując - warto było spędzić tam
> te trzy godziny;-)

Nie wspomniałaś o wrzosach i innych kwasolubnych , ale poza tym wszystko
opisane dokładnie :-)

Pozdrawiam
Teresa

7. Data: 2004-09-26 08:56:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nie wspomniałaś o wrzosach i innych kwasolubnych , ale poza tym wszystko
> opisane dokładnie :-)
:))))
i tak to powinno wygladac
dziekuje Basi o napomknieie co bylo z traw
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

8. Data: 2004-09-26 11:00:19

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> oczekiwania. M.in. było chyba z sześć gatunków Fritillarii,

Jaka straszna szkoda, że tam nier pojechałem :-((

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

9. Data: 2004-09-26 20:44:22

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:cj67f7$3cf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jaka straszna szkoda, że tam nier pojechałem :-((

O ile mi wiadomo, jeszcze jutro jest szansa :) Czy się mylę? Ja przynajmniej
planuję się wybrać.
Gosia

10. Data: 2004-09-27 11:23:27

Od: e...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wystawa była O.K.
> Moje zakupy były skromne :wrzosy,róże,lobelia.Ciasno się robi w ogródku.
Chętnie się podzielę i powymieniam.
Ela gg 5989210

tuja
Drzewa owocowe
Liście orzecha włoskiego i kompost
(OT)Czas posadzic drzewo. Sosny czarne.Krakow
Jak dbać o trzykrotke?