Spray odświeżający do włosów Avon

1. Data: 2005-03-28 19:19:38

Temat: Spray odświeżający do włosów Avon
Od: "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

Były ostatnio wątki o codziennym myciu głowy itp. i przypomniało mi się, że
Avon ma coś takiego, jak spray przedłużający świeżośc włosów. Myję włosy
codziennie, nie tyle dlatego, że się przetłuszczają, co dlatego, że są, jak
ktoś na grupie pisał - nieświeże, gorzej się układają. Codzienne mycie i
suszenie długich włosów jest czasem kłopotliwe, więc zastanawiam się, czy
taki spray pomaga właśnie w takiej sytuacji? Może ktoś, kto miał okazję
spróbować, podzieli się wrażeniami, bo nie chcę wyrzucać znowu kilkunastu
złotych na coś, co nie działa kompletnie.

Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-03-28 20:45:17

Temat: Re: Spray odświeżający do włosów Avon
Od: "biba46" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <n...@k...net.WYTNIJTO> napisał(a):

> [...]
> spróbować, podzieli się wrażeniami, bo nie chcę wyrzucać znowu kilkunastu
> złotych na coś, co nie działa kompletnie.

zapraszam tutaj http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?
f=16217&w=19153197&v=2&s=0

1. Data: 2005-03-28 21:00:39

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> napisał w wiadomości

Może ktoś, kto miał okazję
> spróbować, podzieli się wrażeniami, bo nie chcę wyrzucać znowu kilkunastu
> złotych na coś, co nie działa kompletnie.

Mam ten spray - u mnie nie wykazuje on choćby "cienia" odświeżenia.

1. Data: 2005-03-29 10:39:56

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> Może ktoś, kto miał okazję spróbować, podzieli się
> wrażeniami, bo nie chcę wyrzucać znowu kilkunastu złotych na coś, co
> nie działa kompletnie.

Ja zanabylam, spray jest oczywiscie do niczego.
Nie odswieza na pewno, niezbyt ladnie pachnie.

--
star

1. Data: 2005-03-30 14:29:24

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że
> Avon ma coś takiego, jak spray przedłużający świeżośc włosów.

U mnie wrecz odwrotnie: sz y b c i e j sie przetluszczaja po tym czyms.
Szkoda pieniedzy.

Pozdrawiam,
Wioletta.

szukam perfum "ogórkowych"
Dermalogica/ pseudo mikrodermabrazja / truskawka
Dermalogica/ psudo mikrodermabrazja / truskawka
szukam perfum
Jaki krem odzywczy na noc?