Sprzedam czerwona Alfa Romeo 146

1. Data: 2005-07-04 08:46:02

Temat: Sprzedam czerwona Alfa Romeo 146
Od: "146" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam do sprzedania Alfa Romeo 146.
wrzesien 1996, silnik 1.6, 103 KM, 166000 km
CZERWONA
wyposazenie: ABS, wspomaganie, regulowana kierownica,
2 poduszki powietrzne, halogeny, centralny zamek, 6 glosnikow.
Cena do uzgodnienia.
WROCŁAW
tel. 607 301 764, mail: 1...@k...pl

1. Data: 2005-07-04 10:23:34

Temat: Re: Sprzedam czerwona Alfa Romeo 146
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "146" <1...@g...pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> mam do sprzedania Alfa Romeo 146.

:-)
Bardzo śmieszne :-))

ett

Dopłać, to Ci go wyciągnę z Wrocławia :-)

1. Data: 2005-07-04 10:28:03

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam do sprzedania Alfa Romeo 146.
> 6 glosnikow.

No i wszystko jasne !

1. Data: 2005-07-04 14:20:35

Od: grek <g...@b...tak> szukaj wiadomości tego autora

146 wrote:

> mam do sprzedania Alfa Romeo 146.

lans na chuja jak to moj kumpel mowi.
myslisz ze pod prywatnym gabinetem psychoterapeuty podniesie jego range?
bedzie mogl skasowac 2x wiecej od nieszczesliwych ludzi?

ech...

--
pawel
http://grek.punktg.com.pl/ | także RSS | update!

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-07-04 14:32:24

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

146 napisał(a):
> witam,
>
> mam do sprzedania Alfa Romeo 146.

a czy właściciel o tym wie?

1. Data: 2005-07-05 07:45:48

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 146 napisał:

> [...]
> wyposazenie: ABS, wspomaganie, regulowana kierownica,
> 2 poduszki powietrzne, halogeny, centralny zamek, 6 glosnikow.

Eeee tam...
Ja mam lepszy.
Chcesz kupić ?

--