dziecko w wieku lat dwóch

1. Data: 2005-07-03 12:17:00

Temat: dziecko w wieku lat dwóch
Od: "Aga" <k...@p...onet.pl.> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prosze o wskazanie literatury jak sobie radzic z takim malym czlowiekiem.
Brak posluszenstwa niszczenie zabawek przejawy zlosci?

Aga

1. Data: 2005-07-04 10:40:25

Temat: Re: dziecko w wieku lat dwóch
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <k...@p...onet.pl.> napisał w wiadomości
> Witam
> Prosze o wskazanie literatury jak sobie radzic z takim malym czlowiekiem.
> Brak posluszenstwa niszczenie zabawek przejawy zlosci?
>
> Aga

Typowy zespół ODP. :-)
Poszukaj w googlu.

ett

1. Data: 2005-07-04 14:46:39

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Typowy zespół ODP. :-)
NIE.
A co to jest zespół ODP ? Nadpobudliwość ? Z tego nie wynika.

Ja myślę, że to jest zdrowy, typowy dwu-latek, :)

1. Data: 2005-07-04 15:30:05

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> NIE.
> A co to jest zespół ODP ? Nadpobudliwość ? Z tego nie wynika.
>
> Ja myślę, że to jest zdrowy, typowy dwu-latek, :)

Grząski grunt. :-)))
Jesteś matką, ciotką, czy terapeutą_wychowawcą?
A może babcią?

Bo nie wiem jak, beznamiętnie, Cię, potraktować.
Wybierz :-)

ett

1. Data: 2005-07-05 21:17:22

Od: Gandalf the Pink <GandalfDaPink@R'Han.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.07.2005 eTaTa <e...@g...pl> napisał/a:
> Typowy zespół ODP. :-)
> Poszukaj w googlu.

Skad ta pewnosc?

--
G -=gandalf.uczucia.com.pl=-

Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez tych,
którzy jej nie posiadają.

--- George Bernard Shaw

1. Data: 2005-07-05 23:23:38

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gandalf the Pink" <GandalfDaPink@R'Han.com> napisał w wiadomości

> Skad ta pewnosc?

Z wiedzy. Wyczucia. Instynktu.
Nie brak mi matek - idiotek.
No niestety.

> --
> G -=gandalf.uczucia.com.pl=-
>
> Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez
tych,
> którzy jej nie posiadają.

Właśnie.

ett

ps. Mało_letnich? No nie. Skretyniałych.
Wiek, doświadczenie, niema nic do rzeczy.

Wg, mnie, problem nie_rozwiązywalny.

Produkt uboczny szminkowania.
I chęć sposobu spauzowania_nie_przeszkadzaj.

1. Data: 2005-07-06 08:24:10

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Jul 2005 01:23:38 +0200, eTaTa wrote in
[...]
> ps. Mało_letnich? No nie. Skretyniałych.
> Wiek, doświadczenie, niema nic do rzeczy.

Może nawet... płeć?

> Wg, mnie, problem nie_rozwiązywalny.
>
> Produkt uboczny szminkowania.
> I chęć sposobu spauzowania_nie_przeszkadzaj.

Czemu dawać kobietom monopol na bezmyślność? :)

elgar

1. Data: 2005-07-06 09:52:27

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar_mail" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> On Wed, 6 Jul 2005 01:23:38 +0200, eTaTa wrote in
> [...]
>
> Może nawet... płeć?

> Czemu dawać kobietom monopol na bezmyślność? :)
>
> elgar

To Ty wspomniałaś o płci. :-))
Matkowanie to nie domena kobiet :-)
Jak nie muszę się szminkować, to mogę pomatkować.

U facetów są trzy ważne żyły.
Jedna na szyi, druga na udzie, trzecia.. wiadomo.
U kobiet tylko dwie.

Komu łatwiej się wykrwawić?
Może stąd, pomstowy "okres"?
:-)))

W czym ambaras?
O ile dobrze zrozumiałem życie, to facet ma być tym "dołującym",
a kobieta podnoszącą na duchu.
Podnoszenie, podnosiciela, to miłe. Jednak nieszczególnie ważne.
Wyspa Lesbos przepełniona.
Za to, podnoszenie "dołowacza" to trudna sztuka.

Po co podnosić?

Po co ma istnieć?

Jak wspomnisz, że rozwój, a co za tym idzie, przetrwanie,
to walka o byt. Ale też walka o człowieczeństwo.

Nie zazdroszczę Wam, Kobietom.
:-)))

Z jednej strony chciałoby się mieć rozwiniętą fasolkę,
z drugiej zaś, ktoś na tę 'wojnę' musi iść.

Właściwie banał.
Ten banał dręczy i męczy, tak na oko, 6mld ludzi :-))

Poszłaś na wojnę, a chcesz szparagową z masełkiem :-))

Idioten ziher.
Tak troszeczkę.

Łiliam mówił, być or not tu być.

A co by się stało, gdyby kobiety nie zabierały, miejsc "walki"?

Przypomnijmy sobie.
Po paru wojnach, wybite 'towarzystwa'.
Nie ma kto pracować.
A baby? Pomyślał, paranoik.
(Nazwisk nie podam, ustawa)

Czy naprawdę czujecie się rewelacyjnie "spełniając się" w tej harówie?
Czy moja połowica ma wyglądać jak "przemęczony wrak"?
Dla kogo?
Dlakogoizm.

Jak wygląda spełnienie?
Po facecku.
Po woomesku.
Po kobiecemu.

Wyobraź sobie, że fajnemu przystojnemu zadeklarowałaś,
aż do śmierci. Suknia w szafie wisi. Tylko ten jeden raz użyta.
Do tego ślubu.
Ślubu... przed kim?

Co ślubujesz?

A później czujesz, że to nie to?

Nieszczęście Pana "wysokiej poprzeczki".

Ale ból.

No nie przeskoczę!!!

Jasne.
Najlepiej być, rakiem.

Nie do Ciebie. Bo co ja wiem.
Tak klepie, bezzmysłowo.

Jeśli weźmiesz pod uwagę, że dureń, może wysublimować...

Pisząc to, czuję - iż właśnie - moje życie - zawisa na włosku.

Tak
Pociecha na priv.

ett

1. Data: 2005-07-07 15:02:42

Od: Gandalf the Pink <GandalfDaPink@R'Han.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.07.2005 eTaTa <e...@g...pl> napisał/a:
> Nie brak mi matek - idiotek.

;-)

> tych,
>
> Właśnie.
>
> ett
>
> ps. Mało_letnich? No nie. Skretyniałych.
> Wiek, doświadczenie, niema nic do rzeczy.

Doswiadczenie ma.
Skretynialy z doswiadczeniem w wielu przypadkach zadziala efektywniej
niz nieskretynialy bez doswiadczenia.

--
G -=gandalf.uczucia.com.pl=-

Paranoja to nie jest jak wszyscy są przeciwko tobie. To jest zdrowy
rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy oni są w zmowie.

1. Data: 2005-07-09 00:41:59

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <k...@p...onet.pl.> napisał(a):

> Witam
> Prosze o wskazanie literatury jak sobie radzic z takim malym czlowiekiem.
> Brak posluszenstwa niszczenie zabawek przejawy zlosci?
>
> Aga

Taki bunt u dwulatka to jest rzecz calkowicie naturalna. U takiego maluszka
wszystko jest "NIE" To mu minie aczkolwiek nie tak predko.

z. Aspergera/autyzm - jakies perspektywy ?
Koniec świata
Jak to jest z wkońcu tą Nerwicą?
test
nie wiem,wiersze?