Sprzet GORENJE czy ARISTON ??

1. Data: 2004-05-02 18:51:13

Temat: Sprzet GORENJE czy ARISTON ??
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedlugo stane sie posiadaczem nowego mieszkanka i przym,ierzam sie do
zakupu sprzetu AGD.
Waham sie miedzy Gorenje a Ariston (ostateczeni Amica).
Prosze o uwagi odnosnie tych marek.
Co wybrac??? THX

1. Data: 2004-05-03 08:15:46

Temat: Re: Sprzet GORENJE czy ARISTON ??
Od: Eskel <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny problem. Z tego co się dowiadywałem to Amica należy omijać z
daleka. Gorenje to (podobno) klasia średnia ale niektórzy twierdzą, że
porównywalna z Electroluxem (a to już klasa wyższa). Ostatnio
wywiedziałem się jak z awaryjnością Gorenje i, jesli wierzyć sprzedawcy,
to psują się bardzo mało, na poziomie zbliżonym do Electroluxa (który
uchodzi za bezawaryjnego).
Czytałem też bardzo pozytywne opinie o ich płytach i piekarnikach.
Z kolei negatynych opinii jakoś nigdzie nie spotkałem. Wiadomo, że złe
wieści szybko się rozchodzą więc można przypuszczać iż firma jest solidna.

Odnośnie Aristona nic nie potrafię powiedzieć.

Pozdr
--
Marek

--- Treść oryginalnej wiadomości ---

1. Data: 2004-05-03 08:38:14

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 2 May 2004 20:51:13 +0200, na pl.rec.dom, MrOwA napisał(a):

> Niedlugo stane sie posiadaczem nowego mieszkanka i przym,ierzam sie do
> zakupu sprzetu AGD.
> Waham sie miedzy Gorenje a Ariston (ostateczeni Amica).
> Prosze o uwagi odnosnie tych marek.

Ja Aristona mam tylko pralkę automatyczną, z której jestem bardzo
zadowolona. Zastąpiłam nią pralkę Wheerlpoola, która po 5 latach się
popsuła (szybko, IMO). Niestety, tę nową pralkę mam dopiero kilka miesięcy,
trudno więc mi powiedzieć, czy będę równie zadowolona za jakiś czas :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-03 14:27:49

Od: "LeszekO" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:c74v2e$h9m$1@achot.icm.edu.pl,
Eskel typed:

> Mam podobny problem. Z tego co się dowiadywałem to Amica należy
> omijać z daleka.

A skąd takie informacje?
Mam np zmywarke i jestem zadowolony. Przygladałem się piekarnikom i też
są niczego sobie. Płyta gazowa i okap też mi się dobrze sprawują (u
mnie).
Skąd twoje doświadczenia?

Leszek

1. Data: 2004-05-04 06:55:05

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eskel napisał:

> [...]
> wywiedziałem się jak z awaryjnością Gorenje i, jesli wierzyć sprzedawcy,
> to psują się bardzo mało, na poziomie zbliżonym do Electroluxa (który

Na dobrej opinii o Electroluksie można się nieźle przejechać! Moja
lodówka (Electrolux ER3128I) zaraz po gwarancji poszła do kasacji, a
spore pieniądze zainwestowane w tę markę - w błoto!

Zobacz
http://groups.google.com/groups?selm=c687k6%24oep%24
...@s...man.poznan.pl

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

1. Data: 2004-05-04 07:30:36

Od: "ELioT" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]

Ja zainwestowałem w Gorenje - z dwóch powodów cena/jakość oraz design :) Na
razie wszystko jest oki :)
Używam płytę, piekarnik, okap (Pininfarina) oraz lodówkę do zabudowy. Jedyne
co moge powiedzieć, to lodówka straszliwie mrozi :) ale można się
przyzwyczaić.

Tomek

1. Data: 2004-05-15 08:23:44

Od: Eskel <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam np zmywarke i jestem zadowolony. Przygladałem się piekarnikom i też
> są niczego sobie. Płyta gazowa i okap też mi się dobrze sprawują (u

Moje doświadczenia opieram na opiniach znajomych, którzy przede mną
wyposarzali dom w agd i sprzedawców w kilku sklepach (w tym znajomych).
W stosunku do poprzedniej mojej wypowiedzi mogę dopisać iż sporo osób
chwali Gorenje ale nikt Amica ani Candy. Fakt jest faktem, że ja
wypytywałem się o segment pralek i lodówek a nie piekarników i zmywarek.
Może Amica piecze dobrze tylko chłodzić nie potrafi? ;-)

Marek

1. Data: 2004-05-15 08:26:19

Od: Eskel <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lodówka (Electrolux ER3128I) zaraz po gwarancji poszła do kasacji, a
> spore pieniądze zainwestowane w tę markę - w błoto!

hm... faktycznie wypuścili bubla. ja ostatecznie zdecydowałem się na
lodówkę Gorenje a pralkę electroluxa. zobaczymy czy "wdepnąłem" czy nie
ale to za kilka lat.
dzięki za ostrzeżenie! :-)

Marek

1. Data: 2004-05-15 09:40:18

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eskel" <e...@p...pl> napisał w wiadomości

> Może Amica piecze dobrze tylko chłodzić nie potrafi? ;-)

Tak własnie jest.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

cena 1m3 podgrzania wody
ile kosztuje pranie, ktoś wie?
Aktywny wypoczynek
Jak dac odpor owadom?