cena 1m3 podgrzania wody

1. Data: 2004-05-02 13:10:47

Temat: cena 1m3 podgrzania wody
Od: "mariusz" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

pytanie do grupowiczow, ktorym ciepla woda grzeje sie we wlasnej kotlowni
opalanej gazem (np. piec ktory grzeje w zimie kaloryferki i cwu, a w lecie
tylko cwu)

jaka placicie cene za podgrzanie 1m3 wody?

pytam, bo place 32,- zl i cosik drogo mi to wychodzi :(

pozdr.

1. Data: 2004-05-02 17:57:19

Temat: Re: cena 1m3 podgrzania wody
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.05.2004 15:10, Użytkownik mariusz napisał :
> pytanie do grupowiczow, ktorym ciepla woda grzeje sie we wlasnej kotlowni
> opalanej gazem ([...], a w lecie tylko cwu)

> jaka placicie cene za podgrzanie 1m3 wody?

> pytam, bo place 32,- zl i cosik drogo mi to wychodzi :(

To ja Ci napiszę trochę inaczej - grzeję wodę przepływowym ogrzewaczem
wody (tzw. junkersem) - dwumiesięczne rachunki za gaz (przy miesięcznym
zużyciu całej wody na poziomie 3,5 m3 - z tego zakładam, że >50% to
ciepła) płacę to ok. 35 zł. Do tego trzeba by doliczyć koszt wody i
ścieków ok. 6 zł m3.

Tylko, że u mnie gaz się pali gdy potrzebuję ciepłej wody (no dobra,
trochę później - swoje muszę odstać zanim ciepła doleci) a czy u Ciebie
woda nie jest dodatkowo podgrzewana w układzie cyrkulacyjnym budynku ?

Kotłownia jest tylko Twoja czy "kotłownia blokowa" ?

Myślę, że płacisz sporo :-(

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-05-03 10:44:52

Od: "mariusz" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kotłownia jest tylko Twoja czy "kotłownia blokowa" ? -TAK blokowa
> woda nie jest dodatkowo podgrzewana w układzie cyrkulacyjnym budynku ? -
TAK jest podgezewana

interesuje mnie ile kosztuje podgrzanie cieplej wody w taki sposob - blokowa
kotlownia na gaz?

1. Data: 2004-05-04 02:15:08

Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariusz" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> kotlowni

> TAK jest podgezewana
>
> interesuje mnie ile kosztuje podgrzanie cieplej wody w taki sposob -
blokowa
> kotlownia na gaz?

Spółdzielnia WSM w Warszawie nalicza 8,10 za podgrzanie m3 wody.

1. Data: 2004-05-04 08:40:10

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mariusz" <m...@n...com> wrote in message
> [...]
> tylko cwu)
>
> jaka placicie cene za podgrzanie 1m3 wody?
>
> pytam, bo place 32,- zl i cosik drogo mi to wychodzi :(

No to faktycznie drogo - u nas w bloku jest przyjęta stawka za ogrzanie wody
10 zl/m3 - kotłownia gazowa w bloku.

Zaslav

1. Data: 2004-05-06 16:25:10

Od: "7me poty" <brak@ANTYSPAM/konto.pl> szukaj wiadomości tego autora