pranie dywanu

1. Data: 2004-04-30 17:48:57

Temat: pranie dywanu
Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
moze ktos z Was wie,gdzie moge uprac dywan w W-wie?Zeby wzieli ,uprali
porzadnie (bo b.jasny) i przywiezli.No dobra,odebrac moge sama:):).
Ile cos takiego moze kosztowac?
pozdr
magda

1. Data: 2004-05-16 19:18:00

Temat: Re: pranie dywanu
Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze ktos z Was wie,gdzie moge uprac dywan w W-wie?Zeby wzieli ,uprali
> porzadnie (bo b.jasny) i przywiezli.No dobra,odebrac moge sama:):).

Zadzwon pod kilka numerow z ksiazki telefonicznej i zapytaj, czy piora u
klienta. Jak ja dzwonilam to wiekszosc firm wlasnie tak robi. Ceny nie
pamietam, to sie liczy od metra kwadratowego dywanu.

Pozdrawiam
Julita

blokada parkingowa - przed domem :)
Cos do lodowki ;)