Sredniowieczne slodycze

1. Data: 2004-03-16 00:55:07

Temat: Sredniowieczne slodycze
Od: DJ <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ide niedlugo na skladkowy obiad , ktorego tematem jest sredniowieczna
kuchnia. Mnie przypadlo zrobienie deseru. Znalazlam kilkanascie stron z
przepisami na wypieki, ale jednak szukam moze czegos ciekawszego, niz
to, co dotad znalazlam. Jak narazie, zdecydowalam sie na te ciastka:
http://www.medievalcookery.com/recipes/rysschews.htm
ale moze pomozecie mi znalezc jakis bardziej polski, czy slowianski
deser rodowodem ze sredniowiecza. Myslalam o sekaczu, ale gdzie mi tam
do budowania pieca, rozna, itp. :)). Czy ktos ma jakies pomysly?

W miedzyczasie znalazlam takie ciekawostki:

http://www.daviddfriedman.com/Medieval/cressee/cress
ee_recipe.htm

http://www.welfonder.com/recipes.htm

Magdalena Bassett