Stabilizator stawu skokowego

1. Data: 2003-08-14 16:03:32

Temat: Stabilizator stawu skokowego
Od: "magic" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Skręciłem 2 tygodnie temu dość mocno staw skokowy - wczoraj założono mi
drugi gips - na następne 2 tyg.
Myślę o zakupie stabilizatora dla zabezpieczenia kostki przy chodzeniu przez
jakiś czas po zdjęciu gipsu. Stąd wymaganie, że powinien się nadawać do
noszenia z obuwiem w sposób możliwie komfortowy (nie odparzać skóry itd).
Jednocześnie chciałbym móc go używać w późniejszym czasie przy uprawianiu
sportu (kosz).
Dodam, że jestem wysoki (1.97m) i ciężki (ok 110kg).
Czy możecie mi poradzić jakieś stabilizatory, może dobre sklepy ze sprzętem
tego typu w warszawie.

Pozdrawiam,
magic

2. Data: 2003-08-14 16:32:08

Temat: Re: Stabilizator stawu skokowego
Od: "adik" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magic" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> drugi gips - na następne 2 tyg.
> Myślę o zakupie stabilizatora dla zabezpieczenia kostki przy chodzeniu
polecem intensywna rehabilitacje, do chodzenia - na 10-14 dni s-
stabilizator

Stąd wymaganie, że powinien się nadawać do
> noszenia z obuwiem w sposób możliwie komfortowy (nie odparzać skóry itd).
ales jest wymagajacy, jak ta dama :)

> Jednocześnie chciałbym móc go używać w późniejszym czasie przy uprawianiu
> sportu (kosz).
> Dodam, że jestem wysoki (1.97m) i ciężki (ok 110kg).
nie radze grac w stabilizatorze ..lepiej wiecej cwiczyc - uzyskac
stabilnosc w stawie poprzez wzmocnienie wszystkich miesni polaczonych
z kostka ... stabilizator przejmuje czesc obciazenia - zwalnia
z obowiazku miesnie i sciegna w stawie, rozleniwia je
stabilizator trzeba umiejetnie dozowac jesli juz i w miare czasu -
ograniczac
acha - wage trzeba zbic, wg mnie jestes o 5-8 kg za ciezki - chyba ze
masz posture karla malone :)

> Czy możecie mi poradzić jakieś stabilizatory, może dobre sklepy ze
sprzętem
> tego typu w warszawie.
jestem z poludnia niestety

zycze szybkiego powrotu do gry ...
adik

3. Data: 2003-08-14 17:06:55

Od: "magic" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ales jest wymagajacy, jak ta dama :)

:)

> [...]
> ograniczac
> acha - wage trzeba zbic, wg mnie jestes o 5-8 kg za ciezki - chyba ze

eech - niestety - rok temu skończyłem studia (tam uprawiałem wioślarstwo),
zacząłem pracować - wyskoczyło brzucho.
Postawiłem na sport (sprawdzona przeze mnie metoda zbicia wagi) - bieganie i
kosz ... sport to zdrowie :)
Na razie to chyba pozostanie mi siłownia.

> jestem z poludnia niestety

a ja z północy :) - praca przygnała

> zycze szybkiego powrotu do gry ...

dzięki :)

4. Data: 2003-08-14 18:24:46

Od: "magic" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno pytanie:

Czytałem na jednej z grup dyskusyjnych, że ktoś otrzymał zwrot kosztów
stabilizatora od kasy chorych.
Czy Narodowy Fundusz Zdrowia równiez pokrywa takie wydatki ? - gdzie się z
tym zwrócić

Pozdrawiam,
magic

mięczak zakaźny-jak sie tego pozbyć