Stałe nudności

1. Data: 2007-03-27 21:53:05

Temat: Stałe nudności
Od: "Tester" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe

Od ok 2 miesięcy męczą mnie prawie codzienne nudności. Nic nie boli, nie ma
zgagi itp, tylko uczucie, jak bym zaraz miał wymiotować.
Byłem z tym u rodzinnego i gastrologa, ale nie mieli mądrych porad co do
przyczyny tego.
USG jamy brzusznej "czyste"- wszystko w normie
Biegunka nie występuje, temperatura w normie..

Pytanie- Co jest?

2. Data: 2007-03-27 22:59:02

Temat: Re: Stałe nudności
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tester" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyczyny tego.
> USG jamy brzusznej "czyste"- wszystko w normie
> Biegunka nie występuje, temperatura w normie..

Odpowiedź nasuwa się sama - zła dieta.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-03-28 05:10:31

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyczyny tego.
> USG jamy brzusznej "czyste"- wszystko w normie
> Biegunka nie występuje, temperatura w normie..

zrob badania na lambie

4. Data: 2007-03-28 09:43:51

Od: "Tester" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Tester" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> zrob badania na lambie

Na czym?

5. Data: 2007-03-28 09:45:24

Od: "Tester" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tester" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Odpowiedź nasuwa się sama - zła dieta.
> Pozdrawiam Jurek M.

A masz koncepcje co w niej moze byc zlego? Jem regularnie, pracuje w domu
wiec obiady itd. na czas, z ilościami też normalnie...

6. Data: 2007-03-28 10:36:06

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

> Na czym?

nie na czym tylko na co ;)

http://www.gronkowiec.pl/lamblie.html

7. Data: 2007-03-28 11:04:11

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie na czym tylko na co ;)
>
> http://www.gronkowiec.pl/lamblie.html

wlasnie!

8. Data: 2007-03-28 16:27:56

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tester napisał(a):

> A masz koncepcje co w niej moze byc zlego? Jem regularnie, pracuje w domu
> wiec obiady itd. na czas, z ilościami też normalnie...

Odpisze, że za dużo cukru i za mało jajek i śmietany;p. Zignoruj, on
każdego częstuje tym tekstem ;)

pzdr.
R*

Pytanie o Kolagen Active
wentrykulografia -???
Opis RTG
jak dbać o przepukline?
Re: TRICLOSAN: rakotwórczy-dioksynogen ny, stymulujacy antybiotykooporność bakterii...i od 30lat powszechnie stosowany...