Starość

391. Data: 2012-01-18 09:54:38

Temat: Re: Starość
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bardziej mnie w tym wszystkim martwi fakt istnienia dzieci w sieci i tego,
> że one mogą być - nie mając takiej świadomości zagrożeń jak my dorośli -
> narażone na działania jakiś psychopatów.

To też, ale żeby zatruć życie wystarczy kilka sfrustrowanych i znudzonych
życiem "kolegów" i "koleżanek" ze szkoły :/

N.

392. Data: 2012-01-18 09:54:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Usenet to już tak archaiczne narzędzie, że sporo osób nie wie nawet o jego
> istnieniu :)

Ta... ale rzuć tak w kosmos: "u nas na internecie..."
Zaraz dopadną i zjedzą.

> Byłam wczoraj na babskim spędzie z koleżankami z dawnej pracy i kiedy
> weszły na temat fejsbuka okazało się, ze ja w ogóle nie wiem, o czym one
> do mnie mówią. No i podsumowały mnie jednym zdaniem : "E ty to masz te
> swoje grupy dyskusyjne, jak się w ogóle z tego korzysta?".

Zacofana jesteś, po prostu.

Qra, co już nie pamięta, czy jest jeszcze coś, gdzie jeszcze nie była

393. Data: 2012-01-18 09:55:12

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 10:52, Nixe pisze:
> "medea" <x...@p...fm> napisał

> Ja nie mam takiego wrażenia. Piszesz chyba nie więcej, niż przeciętnie
> każdy z nas.
> W każdym razie ja raczej nie byłabym w stanie Cię namierzyć ;-)

To mnie uspokoiłaś. ;)

> Po samej nazwie miasta i imieniu córki raczej trudno ;-)

Jeszcze moje znasz. ;)

Ewa

394. Data: 2012-01-18 09:59:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ciekawa teza. Ci, których znam, to raczej podążają w kierunku
> patologicznej skrytości.
> No chyba że... kwoce kwoka nie wydziobie oka.

I zasadniczo pobieżnie to masz rację. Ten to był wyjątkowo tępy typ,
pierwszy raz mi się zdarzyło, żebym nie złapała fajnego kontaktu z
informatykiem w pracy.

--

Paulinka

395. Data: 2012-01-18 10:01:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 10:21, Paulinka pisze:
> Bardziej mnie w tym wszystkim martwi fakt istnienia dzieci w sieci i
> tego, że one mogą być - nie mając takiej świadomości zagrożeń jak my
> dorośli - narażone na działania jakiś psychopatów.

Dzieci nie mają jeszcze prawie żadnego przeglądu prawdziwych ludzi, to i
najłatwiej je nabić w butelkę, wmawiając im niemal wszystko. Trzeba dbać
o to, żeby dzieci jednak zawierały znajomości głównie w realu, a te
zawarte w wirtualu (jeśli już się zdarzą), jak najszybciej weryfikowały
w prawdziwym życiu, oczywiście pod nadzorem. Taką zasadę należy im wpajać.
Na szczęście moja córka nie wykazuje póki co ciągot do internetu. ;)

Ewa

396. Data: 2012-01-18 10:02:24

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka"

> Ostatecznie skończyło się na oficjalnym zakazie używania komunikatorów.
Z nieoficjalnych komunikatorów Skypa polecałbym. Szyfruje dość porządnie
kontent, omija firewall'e :) Ostatnio niestety zaprzedał się M$ ale może tak
szybko go nie popsują.

> Z jednej strony stał człowiek, którego wszyscy lżyli w mało oficjalny
> sposób(co też nie najlepiej o nas wszystkich świadczyło), a z drugiej
> nasze prawo do prywatnej korespondencji, tylko jak tu można mówić o
> prywatnej korespondencji na służbowym sprzęcie?
> Informatyk stracił pracę BTW.

Trudno mi oceniać sprawiedliwość wyroków. Jeżeli jednak informatykowi
postawiono zadanie ograniczenia prywatnego korzystania z siecii a GG
przerosło jego kompetencje to po prostu nie nadawał się do pracy do której
się zatrudnił.

> Napisałam o informatykach tylko w kontekście tej konkretnej sprawy.

To zależy czy udostępnił dyrekcji:
a) Odszyfrowane zasoby archiwów ggużytkowników,
Bo wtedy zasługuje na słuszne potępienie, można tylko rozważać jego skalę.
Jeżeli z własnej inicjatywy to potępienie wiekuiste ;) jeżeli na żądanie
dyrekcji to odmowa i tak skutkowałaby pewnie utratą pracy.
b) Żywcem zapisywane logi transmisji
Wtedy raczej nie można się do niego przyczepić IMVHO.

pzdr
olo

397. Data: 2012-01-18 10:02:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Mąż w ogóle nie papla, ale czasami chce do czegoś nawiązać w rozmowie, a
> ja wtedy mrożę go znaczącym spojrzeniem.

Oj, to sobie nie pogada-cie.

> No, no, ja też mam co nieco do rozniesienia, a i zdolności szpiegowskie
> wykazuję.

I Wy mnie macie,
i ja Was w pacie.

Qra, sponsorowana przez końcówkę

398. Data: 2012-01-18 10:02:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ta... ale rzuć tak w kosmos: "u nas na internecie..."
> Zaraz dopadną i zjedzą.

Co Ty masz Qra za znajomych ?!

> Zacofana jesteś, po prostu.

Chyba naprawdę jestem. BTW pół nocy mi sie dzisiaj śniło moje konto na
fejsbuku.

399. Data: 2012-01-18 10:03:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego wtedy należy pogodzić sie z faktem, że wszyscy jesteśmy
> wariatami :)

Pogodzić się - to dać za wygraną.

Qra

400. Data: 2012-01-18 10:03:43