Starość

551. Data: 2012-01-18 19:34:08

Temat: Re: Starość
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-18 19:24, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Coś w tym guście, bo to był prawie poród uliczny. Znaczy 3h i po sprawie ;P

Ojtam, jedna taka (z psd) urodziła w samochodzie. Fakt, nie stała ona.
Samochód za to tak.

Qra

552. Data: 2012-01-18 19:35:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-18 19:23, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Moja droga statystyki biorę z wiarygodnych źródeł :)

Zona alberta też zliczała. Potem wrzucała na grupę. Można się było
zlokalizować jakoś w peletonie.
Nie chciałabyś się podjąć, jak już puchar przechodni w linkowaniu dostałaś?

Qra

553. Data: 2012-01-18 19:44:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2012 20:07:04 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-01-18 19:49, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> A ja już miałam linkę skopiowaną. Ale tu nikt lodów nie lubi, bleeeee...
>
> Qra

Przestań! Tak się cieszyłam, że nam w Echu Grycany trzy się otworzyły, a
teraz unikam jak ognia. Dobrze, że daleko mam, bobym tam przesiadywała aż
do wypróbowania całego asortymentu!
;-PPP
--
XL

554. Data: 2012-01-18 19:44:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-18 20:16, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> ???

Widać, że Pani nie widzi, co w modzie piszczy.

Qra

555. Data: 2012-01-18 19:51:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-18 20:16, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> W narkozie czy bez?

W pełnej. Potem Ci dzieci przynieśli, patrzysz, patrzysz raz jeszcze i
mówisz: One chyba nie moje, bo do mnie nie podobne. A lekarz na to: No
oczywiście, z jakiej racji miałyby być do pani, skoro to dzieci TŻa są.

> Trochę lurkuję. I się nie mogę zdecydować :-)

To jak się zdecydujesz, daj znać, zdejmę crossa.

Ani chybi wierzący jakiś.

Qra

556. Data: 2012-01-18 19:51:37

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zlokalizować jakoś w peletonie.
> Nie chciałabyś się podjąć, jak już puchar przechodni w linkowaniu

Można sobie na bierząco sprawdzać statystyki danej grupy na guglu. :-)
Tu np z p.s.d.
https://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/about?
hl=pl

Sylwia

557. Data: 2012-01-18 19:54:27

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mówisz: One chyba nie moje, bo do mnie nie podobne. A lekarz na to: No
> oczywiście, z jakiej racji miałyby być do pani, skoro to dzieci TŻa są.

To niech je sobie TŻ zabiera.
Ja idę spać.

> To jak się zdecydujesz, daj znać, zdejmę crossa.

W tym wątku akurat i tu i tu piszę, bo się rozeszło w podwątkach.

No tak, wiara czyni cuda.
I dziwy.

Sylwia, cudna

558. Data: 2012-01-18 19:55:47

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przestań! Tak się cieszyłam, że nam w Echu Grycany trzy się otworzyły, a
> teraz unikam jak ognia.

Bo w serwisach o nich piszą?

> Dobrze, że daleko mam, bobym tam przesiadywała aż
> do wypróbowania całego asortymentu!
> ;-PPP

A ostatnio dodali do karty nowe (pro)pozycje :-)

Sylwia, mniam

559. Data: 2012-01-18 19:56:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2012 20:19:29 +0100, Szpilka napisał(a):

> http://www.pudelek.pl/artykul/37599/grycanki_pozywaj
a_za_krytyke_wygladu/

Ożesz...ki!
Ale wypłosze! matkoicórko!
8-O
--
XL

560. Data: 2012-01-18 19:56:30

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 20:44, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-18 20:16, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Widać, że Pani nie widzi, co w modzie piszczy.

Wiesz, po prostu nie szukam innych ideałów poza Jolką Rutowicz.
Tak trudno to pojąć?

N.

Zdrowych i wesołych! :)
staropolskim obyczajem...