Starość

571. Data: 2012-01-18 20:16:21

Temat: Re: Starość
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 17:32, Paulinka pisze:

> Nie ja to słyszałam od mamy, bo to akurat z jej przybytku wyjechał ten
> karawan.

Na regionalnej ktoś wrzucał link do filmiku, ale wątpię, żeby jeszcze był.

Ewa

572. Data: 2012-01-18 20:17:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-18 20:56, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Wiesz, po prostu nie szukam innych ideałów poza Jolką Rutowicz.
> Tak trudno to pojąć?

Mnie trudno. Ja ze swym kompleksem prowincjusza szukam idoli w stolycy.

Qra

573. Data: 2012-01-18 20:18:34

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ładne(i) chociaż?

Najładniejsze :-)

Sylwia

574. Data: 2012-01-18 21:04:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-18 20:59, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak"<q...@g...pl> napisał w wiadomości

> I to wcale nie cienko.

Jak to się mawia: z grubej rury.

Qra

575. Data: 2012-01-18 21:05:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 15:48, Paulinka pisze:

> http://www.tinyurl.pl?bNnjJfiS

Ojacie! Jaki wątas! Dobrze że mnie tam mało było.

Ewa

576. Data: 2012-01-18 21:06:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 21:18, Szpilka pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Najładniejsze :-)

Tym gorzej. ;)

Ewa

577. Data: 2012-01-18 21:06:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-18 20:51, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Można sobie na bierząco sprawdzać statystyki danej grupy na guglu. :-)
> Tu np z p.s.d.
> https://groups.google.com/group/pl.soc.dzieci/about?
hl=pl

To tak nie działało. Zona zliczała, jak ktoś z adresami zaszalał, też.
No i nigdy guglowskie nie są najświeższe.

Qra

578. Data: 2012-01-18 21:07:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 19:00, Qrczak pisze:

> Choć to mocno NTG, ale może pogadamy o porodach rodzinnych albo
> karmieniu piersią, hę?

Ja zawsze chętnie. Biorę na siebie porody w wodzie i karmienie dwulatka.
Taka będę snobistyczna, a co!

Ewa

579. Data: 2012-01-18 21:09:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 20:34, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-18 19:24, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ojtam, jedna taka (z psd) urodziła w samochodzie. Fakt, nie stała ona.
> Samochód za to tak.

Eh, czym są porody w wodzie
przy porodach w samochodzie... :(

Ewa, lirycznie

580. Data: 2012-01-18 21:10:53

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-01-18 20:51, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

hl=pl

> To tak nie działało. Zona zliczała, jak ktoś z adresami zaszalał, też.

Wiem, pamiętam.
Ale z braku laku i gugiel dobry.

> No i nigdy guglowskie nie są najświeższe.

Ale jako taką statystykę zapodaje.

Sylwia

Zdrowych i wesołych! :)
staropolskim obyczajem...