Staw klanowy

1. Data: 2002-10-01 13:39:24

Temat: Staw klanowy
Od: "Darek" <d...@e...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grywam regularnie w siatkowke, na ostatnim treningu
kolano wyskoczylo mi ze stawu, przesuniecie boczne.
Wskoczylo na miejsce zaraz potem. Nie spuchlo i mnie
generalnie nie boli, jedynie w glebokim przysiadzie czuje,
ze bylo cos nie tak... Czy przeczekac, czy zglosic sie do
specjalisty?
Pozdrawiam
Darek

2. Data: 2002-10-01 16:12:22

Temat: Re: Staw klanowy
Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jest typowe "wyskakiwanie" stawu kolanowego. jest to najbardziej
obciążony staw naszego ciała; jego konstrukcja zabezpiecza przed takimi
incydentami. Jeżeli się tak zdarzyło, coś jest nie tak. Musi mieć
niestabilność. Radziłbym przejść do specjalisty medycyny sportowej
najlepiej, jeżeli byłby on równocześnie ortopedą. Wnikliwe badanie, może
nawet obrazowe, pozwoli znaleźć coś zanim chrząstka zostanie uszkodzona.
Przecież chcesz uprawiać sport porządnie nadwerężający kolana. Musisz o nie
szczególnie zadbać.

Powodzenia

Max M, MD

3. Data: 2002-10-01 19:06:08

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GURu*" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> nie jest typowe "wyskakiwanie" stawu kolanowego. jest to najbardziej
> obcišżony staw naszego ciała; jego konstrukcja zabezpiecza przed
> takimi incydentami. Jeżeli się tak zdarzyło, coœ jest nie tak. Musi
> mieć niestabilnoœć. Radziłbym przejœć do specjalisty medycyny
> sportowej najlepiej, jeżeli byłby on równoczeœnie ortopedš. Wnikliwe
> badanie, może nawet obrazowe, pozwoli znaleŸć coœ zanim chrzšstka
> zostanie uszkodzona. Przecież chcesz uprawiać sport porzšdnie
> nadwerężajšcy kolana. Musisz o nie szczególnie zadbać.
>
> Powodzenia

AAAAAAA!!!!! RATUNKU!!!!! :):):)

Kodujesz w Windows (1250).
Narzędzia -> opcje -> wysyłanie-> ustawienia międzynarodowe - wybierz
EUROPA ŚRODKOWA ISO!!!
Uffff.....

:)

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Rozmiary guza sa niewielkie, zas polozenie parszywe,..."
(dr D. J.)

4. Data: 2002-10-01 19:27:47

Od: "GURu*" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marku jest w ISO, serio serio

przepraszam

poczułem się jakbym wymagał nadmiaru cierpliwości

5. Data: 2002-10-01 19:49:31

Temat: OT Kodowanie Było Re: Staw klanowy
Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Marku jest w ISO, serio serio

Taaaak? To popatrz:)

From: "GURu*" <g...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Staw klanowy
Date: Tue, 1 Oct 2002 18:12:22 +0200

> przepraszam

Ależ nie ma za co:)

Zresztą teraz już jest

I dobrze.

> poczułem się jakbym wymagał nadmiaru cierpliwości

Spokojnie:) Mam praktykę:) Jest takie miejsce, gdzie codziennie pisze
takie posty:):):)

6. Data: 2002-10-01 21:06:27

Od: "Don" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek <d...@e...pg.gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anc8gi$c1l$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> generalnie nie boli, jedynie w glebokim przysiadzie czuje,
> ze bylo cos nie tak... Czy przeczekac, czy zglosic sie do

Mialem cos takiego. Poszedlem z tym do internisty, a wlasciwie
to z inna sprawa, ale przy okazji mu o tym powiedzialem.
Obejrzal kolano i powiedzial ze to sie czasami zdarza i zebym nie
panikowal. A wiec wszystko ok.
U mnie tez nie spuchlo, rowniez kolano mnie nie bolalo.

Don
- - -

7. Data: 2002-10-01 22:20:49

Od: "kati" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mnie wypada tak od 10lat
straszny ból, ktory paraliżuje, niedaje sie poruszyc, jeszcze pół biedy jak
samo wskoczy, ostatnio niechcialo is iedzialem tak kilka dluuuuuzszych minut
:(

kumpela grala w siatkowke i miala na to samo operacje bo wyskoczylo i
przewrocila sie i cos jej peklo, ble, ostatnio przy mnie wyskoczylo jej na
20min, ludzie nawet wrogowi niezycze takiego bólu.

Wybroczyny na 12 stnicy
książka dla studentów medycyny
łupież
"zimno" - opryszczka