Stawek

1. Data: 2009-03-27 06:43:23

Temat: Stawek
Od: Tadek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jako że jestem tu nowy wszystkim serdeczne dzień dobry. A teraz do
pytania. Wykopałem stawek 28x18 w kształcie nerki. Zamierzałem go
uszczelnić folią PVC 1,5mm, ale po otrzymaniu oferty zaczełęm
zastanawiać się nad wykorzystaniem papy termozgrzewalnej. Takiej jakiej
używa się do dachów. Macie jakieś doświadczenia w tej materii?
Pozdrawiam
Tadeusz

2. Data: 2009-03-27 15:29:35

Temat: Re: Stawek
Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 07:43, Tadek <t...@o...pl> wrote:

> używa się do dachów. Macie jakieś doświadczenia w tej materii?
> Pozdrawiam
> Tadeusz

ano mamy...chyba... takie, że papa do dachu jest przenaczona do, o
dziwo, dachu a folie do oczek wodnych. Pomysl , jak dlugo wytrzyma
papa przygnieciona tysiacami kilogramow na nierownym podlozu? Dasz
rade przewidziec;-). Zajrzyj na strone: http://staw.bieleccy.com.pl/index.html
i poczytaj. Ku przestrodze opisane sa tam tez przypadki roznych
dziwnych stawowych kombinacji. Staw to fajna rzecz...jak sie go nie
spieprzy.

pzdr
krzychut

3. Data: 2009-03-28 00:26:56

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Tadek wrote:
> [...]
> uszczelnić folią PVC 1,5mm, ale po otrzymaniu oferty zaczełęm
> zastanawiać się nad wykorzystaniem papy termozgrzewalnej.

o rety, prosisz się o problem....
każde zgrzewanie i łączenie niesie w sobie ryzyko rozklejenia, lepszy jest
zawsze materiał jednorodny.
i jak zacznie puszczać, to nawet nie będziesz mógł podejrzewać w któym
miejscu.
pomysł nienajlepszy

moon

4. Data: 2009-03-29 10:15:52

Od: Tadek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon pisze:

> [...]
> jest zawsze materiał jednorodny.
> i jak zacznie puszczać, to nawet nie będziesz mógł podejrzewać w któym

ale folia PVC będzie również sklejana. Ekipa przyjeżdża i skleja jakimś
automatem na miejscu. Nie ma możliwości wykonania w jednym kawałku,
przynajmniej tak argumentują producenci, a pytałem kilku. Nawet gdyby,
rozłożenie wymahało by drzwigu ze względu na ciężar. Rozważam też
możliwość zakupu innej równie grubej folii i klejenie dedykowanymi do
tego rodzaju folii klejami. Pytanie tylko czy ktoś to już przerabiał ?

Tadek

5. Data: 2009-03-30 07:09:12

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadek pisze:

> [...]
> możliwość zakupu innej równie grubej folii i klejenie dedykowanymi do
> tego rodzaju folii klejami. Pytanie tylko czy ktoś to już przerabiał ?
:)
Witaj
A czy rozwazałes moze inna technologie
w rodzaju stawu Sazana http://staw.bieleccy.com.pl/str8_sazana.html
Ja mam komfortowa sytuacje bo moj stawek na glinie
choc aby zapanowac nad poziomami wody musialem porobic jazy na drenach
na jakich osadzony moj stawek
http://staw.bieleccy.com.pl/str8_tadeusz_s.html
Bo albo mnie zalewalo albo uciekała mi nimi woda
:)
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

6. Data: 2009-03-31 22:28:50

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawsze materiał jednorodny.
> i jak zacznie puszczać, to nawet nie będziesz mógł podejrzewać w któym

Kiedy jeździłeś do Rosji sowieckiej
załatwiałeś sprawę jednym słowem.

7. Data: 2009-04-01 23:07:44

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

? wrote:

> Kiedy jeździłeś do Rosji sowieckiej
> załatwiałeś sprawę jednym słowem.

do sowieckiej nigdy nie jeżdziłem.
mon

Sposób mocowania do drzewa budek lęgowych
tillansia na zewnątrz
Warzywa kosmiczne
domek na działce
Róża pomarszczona - cięcie?