Stawy

1. Data: 2001-01-30 15:10:06

Temat: Stawy
Od: "bb" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Moglby mi ktos poradzic do jakiego lekarza sie udac...Od jakiegos juz czasu
bola mnie stawy. Zaczelo sie od kolan, teraz doszly lokcie i nadgarstki.
Wczesniej nie bylo to takie dolegliwe, ale teraz coraz czesciej mi dokucza.
Co to moze byc? Gdzie szukac porady?

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2001-01-30 17:14:02

Temat: Re: Stawy
Od: "marcello" <m...@i...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli do tego skora nad stawami jest zaczerwieniona i ocieplona to
radzilbym natychmiast udac sie do reumatologa!
Jezeli brak ocieplenia i zaczerwienienia to wcale nie oznacza ze mozna
sprawe bagatelizowac - prosze jak najszybciej skontaktowac sie z
reumatologiem

3. Data: 2001-01-30 17:25:54

Od: "marcello" <m...@i...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha - czy nie przechodzila Pani ostatnio anginy?

4. Data: 2001-01-31 11:29:49

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"marcello" <m...@i...am.lublin.pl> rzecze:
> [...]
>Jezeli brak ocieplenia i zaczerwienienia to wcale nie oznacza ze mozna
>sprawe bagatelizowac - prosze jak najszybciej skontaktowac sie z

Czyli - tak, czy siak - reumatolog... Na wsio ! Dobrze zrozumialem ? ;^)

Hmmm... Jak znam sie na medycynie w dobie reformy, to nawet jesli to dobra
rada, to nie przejdzie w systemie chorych kas - potrzebne bedzie
skierowanie od lekarza rodzinnego... A wiec najpierw - do przychodni
rodzinnej...

No, chyba zeby, w gre wchodzila wizyta platna, ale najpierw IMHO jednak
warto zaryzykowac w ramach ubezpieczalni...

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

5. Data: 2001-01-31 15:47:47

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do anginy dodaj przerost migdalkow, ze wskazaniem do tonsillektomii i bedzie
wszystko wiadomo:) (J35)
Pozdr.
LiBi- Jacek
student med.