Stłuczony palec u nóżki.

1. Data: 2001-09-01 16:03:26

Temat: Stłuczony palec u nóżki.
Od: Edyta Wójcik <m...@m...focus.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Czytam Was reguralnie i bardzo rzadko się udzielam, jednak dzisiaj mam do
Was
pytanie. Mojej córci (22 miesiące) ostatnio spadł na paluszek u nóżki
plastikowy słonik.
Palec jest cały, ale pod paznokciem zrobił jej się wylew( krwiak).
Paluszek nie boli, ale martwię się, czy to samo zniknie, czy może trzeba
będzie
ściągać paznokieć.
Mam nadzieję, że ktoś mi udzieli jakiejś małej informacji.
Z góry dziękuję.

Edytka.

m...@m...focus.eu.org

2. Data: 2001-09-01 20:33:08

Temat: Re: Stłuczony palec u nóżki.
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edytka napisala:

> Palec jest cały, ale pod paznokciem zrobił jej się wylew( krwiak).
> Paluszek nie boli, ale martwię się, czy to samo zniknie, czy może trzeba
> będzie ściągać paznokieć.

Niech sie mama nie boi. Taki krwiak jest normalna sprawa, jesli nie boli to
swietnie - samo przejdzie. Jesli zacznie bolec/ropiec/dziac sie cokolwiek
zapraszam do chirurga dziececego.

Cranio

3. Data: 2001-09-02 08:58:44

Od: Edyta Wójcik <m...@m...focus.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swietnie - samo przejdzie. Jesli zacznie bolec/ropiec/dziac sie cokolwiek

Dziękuję...kamień mi spadł z serca.

Edytka.

4. Data: 2001-09-02 18:06:11

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka dobra maść ( można ją kupić bez recepty) na krwiaki, stłuczenia ( i
zarazem do masażu)...Nazywa się Arcalen, czy Arkalen...Nie wiem tylko, czy
przez paznokieć zadziała :-(

Pozdrawiam, Kaja
--
*Uczucie zaciemnia rozum*

5. Data: 2001-09-03 08:58:04

Od: Edyta Wójcik <m...@m...focus.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <f...@f...pl> wrote in message
> [...]
( i
> zarazem do masażu)...Nazywa się Arcalen, czy Arkalen...Nie wiem tylko, czy

Po przeczytaniu Twojego postu zaglądnełam do apteczki...oczywiście mam
tą maść ( Arcalen). Spróbuję..może zadziała:-).

Edytka.

staje sie nudno i glupio
Cukier we krwi
USG watroby